بنچمارک AnTuTu لیست 10 گوشی برتر ماه سپتامبر را اعلام کرده است
1 min read

بنچمارک AnTuTu لیست 10 گوشی برتر ماه سپتامبر را اعلام کرده است

ماه سپتامبر گذشته است و وب‌سایت معتبر بنچمارک AnTuTu گزارش ماهیانه خود مبنی بر 10 گوشی برتر اندرویدی را عرضه کرده است. در مقایسه با ماه آگوست تغییرات کمی در لیست مشاهده می‌شود. حالا گوشی گیمینگ ایسوس، ROG Phone به لطف پردازنده تقویت شده خود، اسنپدراگون 845 صدر جدول را به خود اختصاص داده است. به جای 4 هسته با فرکانس 2.8 گیگاهرتز، ROG Phone دارای سرعت پردازشی تا سقف 2.96 گیگاهرتز است.

جایگاه دوم در اختیار، صدرنشین ماه آگوست، یعنی بلک شارک گوشی گیمینگ شیائومی است. وان‌پلاس 6 با اختلاف کم و به لطف تجربه اندروید خام و نرم‌افزار بهینه جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

رتبه‌های چهارم تا هشتم این لیست در اختیار NEX S ویوو، Mi 8 شیائومی، Find X اوپو، گلکسی نوت 9 سامسونگ و ذن‌فون 5z ایسوس است. گوشی Mi Mix 2S ارزان‌ترین گوشی پرچمداری است که با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 ارائه شده و جایگاه نهم را به خود اختصاص داده، پس از آن دیگر گوشی شیائومی، یعنی Pocophone F1 در جایگاه دهم قرار گرفته است.

واضح است که این لیست تحت تأثیر گوشی‌هایی قرار گرفته که با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 ارائه شده‌اند، اما احتمالاً در ماه‌های آینده دستخوش تغییر خواهد شد. چرا که هواوی مشغول کار بر روی چیپ‌ست Kirin 980 بوده و به تازگی از گوشی‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 اکس و میت 20 پورشه دیزاین رونمایی کرده است.

البته در نظر داشته باشید که این رتبه‌بندی شامل گوشی‌هایی می‌شود که حداقل 1000 نسخه از آنها بنچمارک را اجرا کرده باشند و امتیاز آنها میانگینی از امتیاز تمام دستگاه‌هایی است که نسخه 7 این برنامه را بر روی گوشی نصب کرده‌اند. علاوه‌براین، لیست قبلی تنها شامل گوشی‌هایی می‌شد که تنها در بازار چین عرضه شده بودند، اما لیست ماه سپتامبر به بازه جهانی گسترش یافته است.