معرفی سایت Hype Auditor، شناسایی معروف ترین کاربران اینستاگرام

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی یک سایت جذاب بپردازیم. این سایت قادر است تا معروف ترین و پرطرفدارترین کاربران اینستاگرام را در زمینه های مختلف معرفی نماید. در واقع این سایت 1000 فرد برتر در زمینه های ورزش، مدلینگ، هنر، سیاست، بازیگری و دیگر شاخه های این چنینی، با تعداد فالوورها و میزان رشد طرفداران هر یک معرفی می کند. در نتیجه کاربران می توانند برترین ها و پرطرفدارترین های هر زمینه را در اینستاگرام بشناسند و آنها را دنبال کنند.

دسته بندی های این سایت شامل مد و زیبایی، سینما و تلویزیون، کیف و کفش، اتومبیل و موتور، فیتنس و یوگا، حیوانات خانگی، عکاسی، سفر و توریسم، رستوران و غذا است و برترین ها در این شاخه ها شناسایی و معرفی خواهند شد. برای مثال کریستیانو رونالدو به عنوان پر طرفدارترین فوتبالیست، سلنا گومز به عنوان پر طرفدارترین بازیگر و خواننده، کایلی جنر به عنوان پرطرفدار ترین در زمینه مدلینگ در این لیست قرار دارند. به همین ترتیب روند صعود و سقوط فالوورهای این افراد معروف نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

این سایت همچنین فالوورها و لایک های فیک را نیز شناسایی خواهد کرد. امکان شناسایی پرطرفدار ترین کاربران در هر کشور نیز وجود دارد که متاسفانه کشور ایران در لیست دسته بندی ها وجود ندارد اما امکان جستجوی کاربران ایرانی ارائه شده است. به طور کلی این سایت بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. بر اساس این لیست می توان سریع و ساده معروف ترین های اینستاگرام را شناسایی کرد و پست ها و عکس هایشان را مشاهده نمود.