بازی Resident Evil 2 Remake می تواند آینده بازی های این سری را تحت تاثیر قرار دهد
1 min read

بازی Resident Evil 2 Remake می تواند آینده بازی های این سری را تحت تاثیر قرار دهد

نسخه باز سازی شده بازی Resident Evil 2 ژانویه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و این بازی یک عنوان شگفت انگیز به نظر می رسد . این بازی اساسا یک باز تعریف کامل از عنوانی است که به عنوان یکی از بهترین بازی های این سری شناخته می شود اما در این نسخه شیوه تصرف شهر توسط زامبی ها به شکلی واقعی تر نمایش داده خواهد شد .تیم توسعه دهنده این عنوان در مصاحبه ای با وب سایت Everyeye اعلام کرده است که این یک انتخاب آگاهانه بوده است . آقای Kazunori Kadoi کارگردان نسخه باز سازی شده اعلام کرده است که حضور عناصر خیالی که در نسخه اصلی این عنوان حضور داشتند در نسخه باز سازی شده کاهش یافته و تیم توسعه دهنده بازی در تلاش است تا این عنوان را به واقعیت نزدیک تر نماید .

Kazunori Kadoi می گوید : تیم توسعه دهنده بازی در تلاش است تا از مرز بین تخیل و واقعیت عبور کند . در برخی از بخش ها ، نسخه اصلی بازی به تخیل نزدیک شده است و زمانی ما تلاش کردیم تا نسخه باز سازی شده را با گرافیک و داستانی نزدیک تر به واقعیت توسعه دهیم در همه زمینه ها با ریسک هایی مواجه شدیم . در صورتی که بازی بسیار به واقعیت نزدیک شود بازی ممکن است برای بازیکنان سرگرم کننده نباشد بنابراین تلاش کردیم تا میزان تخیل و واقعیت در بازی در یک سطح باشند اما در مجموع بدون اغراق در نسخه باز سازی شده سطح واقعیت نسبت به نسخه اصلی افزایش پیدا کرده است .

Kazunori در پاسخ به این سوال که آیا این یک مسیر جدید برای عنوانی که همراه با تخیلات ترسناک می باشد و در آینده این سری نیز تاثیر خواهد گذاشت اعلام کرده است که احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد و بستگی به عملکرد نسخه باز سازی شده Resident Evil 2 دارد .با توجه به محبوبیت بالای بازی Resident Evil 2 احتمال اینکه بازیکنان از تغییرات مثبت صورت گرفته در نسخه باز سازی شده رضایت داشته باشند و این موجب تغییر در مسیر این سری شود اصلا غیر منطقی نیست . شایان ذکر است که نسخه باز سازی شده Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2019 ( 5 بهمن) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .