از این پس سرویس ویدئو فیسبوک در سراسر جهان در دسترس خواهد بود
1 min read

از این پس سرویس ویدئو فیسبوک در سراسر جهان در دسترس خواهد بود

فیسبوک، غول شبکه‌های اجتماعی در 29 آگوست اعلام کرد که Facebook Watch سرویس پخش ویدئو آن، که تقریبا به اندازه غول اشتراک ویدئو یوتیوب طرفدار پیدا کرده است، به صورت سراسری ارائه خواهد شد تا افراد در سرتاسر جهان ویدئو‌های جالب را تماشا کنند و با دوستان خود و سازندگان ویدئو‌ها به تعامل بپردازند.

این سرویس ویدئو که در سال 2017 در آمریکا راه اندازی شد، به کاربران اجازه می‌دهد که از تماشای ویدئو‌ها در ژانر‌های مختلف مانند سرگرمی، ورزشی و خبر‌های مورد علاقه خود که شامل مجموعه ویدئو‌ها از صفحات دنبال شده توسط آن‌ها می‌شوند، لذت ببرند.

Fidji Simo، رئیس بخش ویدئو فیسبوک در یک بیانیه اعلام کرده است:

"ما درحال ساخت یک سبک جدید از سرویس ویدئو هستیم که مردم را در مرکز قرار می‌دهد و برای آن‌ها امکان شکل دادن به محتوا را فراهم می‌سازد. در گذشت زمان شما شکل جدیدی از تماشای ویدئو را تجربه خواهید کرد، مانند تماشای مهمانی‌ها، نمایش‌ها و ویدئوهایی بر مبنا تجمع افراد. "

وی همچنین اضافه کرد:

"ما درمورد ارائه سرویس ویدئو به تمامی دنیا بسیار هیجان زده هستیم و از شما دعوت می کنیم تا به این مسیر برای رسیدن به این هدف جدید ویدئویی بپیوندید…"

همچنین با استفاده از Facebook Watch غول شبکه‌های اجتماعی برنامه دارد که میانبر‌های تبلیغاتی شرکا و همکاران تجاری خود را به ویدئو‌ها بیاورد و از این راه درآمد بیشتری کسب کند. هم اکنون Watch برای IOS، اندروید، تلوزیون اپل، تلوزیون هوشمند سامسونگ، تلوزیون آتشی آمازون، تلوزیون اندروید، ایکس باکس 1 و تلوزیون آکلوز در دسترس می‌باشد.