لپتاپ جدید ذن بوک پرو 14 ایسوس معرفی شد
1 min read

لپتاپ جدید ذن بوک پرو 14 ایسوس معرفی شد

شرکت ایسوس به تازگی از نوت بوک جدید خود ذن بوک پرو 14 رونمایی کرد که در حقیقت همان ZenBook Pro 15 UX580 معرفی شده در کامپیوتکس 2018 است. لپتاپی نوآورانه با دو صفحه نمایش که یکی از آنها در جایگاه همیشگی و دیگری در بخش ترک پد نوت بوک جای گرفته است. این بار در ایفا 2018 ایسوس لپتاپ ذن بوک پرو 14 را که نسخه کوچکتر ZenBook Pro 15 UX580 بوده با ابعادی کوچکتر و مدلی قابل حمل تر رونمایی کرد. در بحث مشخصات تفاوت چندانی با نسخه 15 نداشته و تنها در بحث ابعاد و وزن است که با مدلی کارآمدتر رو به رو هستیم.

ایسوس در کامپیوتکس 2018 با رونمایی ZenBook Pro 15 UX580 نشان داد که ایده های بزرگی در سر داشته و می تواند حتی نسبت به شرکت هایی چون اپل و دیگر برندهای بزرگ ایده های جالب توجه تری داشته باشد. در این میان مدل ذن بوک پرو 14 نیز دارای ترک پدی با صفحه نمایش است که به عنوان یک تولبار عمل کرده و برخی برنامه ها نیز درون آن قابل اجراست. از مشخصات این لپتاپ باید به پردازنده نسل هشتمی ویسکی لیک اینتل ، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه PCIe SSD با ظرفیت 1 ترابایت، باتری 70 وات ساعتی با عمر باتری بالا و سرعت شارژ قابل توجه و برخی دیگر اشاره داشت.

صفحه نمایش ذن بوک پرو 14 همانطور که از نام آن پیداست یک مدل 14 اینچی FHD بوده که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. با وزن 1.6 کیلوگرمی و ضخامت 17.9 میلیمتری این لپتاپ ضخیم نبوده و کم وزن است. به گفته ایسوس ذن بوک پرو 14 از اکتبر راهی بازار می شود و قیمت دقیقی برای آن مشخص نشد. پیش بینی می شود در مقایسه با ذن بوک پرو 15 نسبتا قیمت کمتری داشته باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت رسمی شرکت ایسوس مراجعه کنید.