امتیاز بنچمارک AnTuTu تائید کرد: OnePlus 6T دومین گوشی اندرویدی سریع جهان
1 min read

امتیاز بنچمارک AnTuTu تائید کرد: OnePlus 6T دومین گوشی اندرویدی سریع جهان

همان طور که شاهد بودید دوشنبه شب وان پلاس پرچمدار جدید خود با نام OnePlus 6T به طور رسمی رونمایی کرد. پرچمداری که مشخصات فنی بسیار خوب و در حد بهترین پرچمداران اندرویدی حال حاضر در بازار را در کنار قیمتی فوق العاده رقابتی ارائه میدهد و وان پلاس با این دستگاه باری دیگر ثابت کرد هنوز هم میتواند یک "قاتل پرچمدار" به بازار عرضه کند. در حالی که مانند اکثر پرچمداران اندرویدی امسال، پرچمدار جدید وان پلاس هم مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 است، اما به لطف برخورداری از نمایشگر FHD+، کسب یک امتیاز بسیار خوب در هر تست بنچمارکی، بدون تقلب و افزایش زیرکانه امتیازات برای این پرچمدار تضمین شده است.

کیفیت نمایشگر FHD+ را در حال حاضر میتوان بهترین و متعادل ترین وضوح برای نمایشگر گوشی های هوشمند دانست چرا که علاوه بر برخوداری از کیفیت ایده آل، رابطه خوبی را با باتری و پردازنده نیز برقرار میکند و در مقایسه با نمایشگرهای QHD برای پنل های 6 اینچی یا بزرگتر ارزش بسیاری بیشتری دارد. نمایشگرهای QHD پردازنده گرافیکی دستگاه را به شدت درگیر میکنند و همین باعث میشود که انرژی بیشتری بطلبد و در نتیجه شارژدهی باتری دستگاه به طور محسوسی کاهش پیدا کند. در واقع مصرف شارژ دستگاه هایی با نمایشگرهای QHD چیزی حدود 20 الی 30 درصد بیشتر از نمونه های FHD است که رقم قابل توجهی محسوب میشود.

oneplus-6t-antutu-score

تمام صحبت های فوق را AnTuTu با انتشار تصویری از عملکرد پرچمدار جدید وان پلاس در این بنچمارک و امتیاز بسیار خوبی که این دستگاه ثبت کرده، تائید کرده است. OnePlus 6T حالا در جدول بنچمارک AnTuTu به عنوان دومین گوشی اندرویدی سریع حال حاضر در جهان شناخته میشود و فقط Asus ROG را که یک گوشی هوشمند مخصوص بازی است، بالاتر از خود میبیند. لازم به اشاره این نکته است که میت 20 و میت 20 پرو هواوی که مجهز به اولین تراشه 7 نانومتری دستگاه های اندرویدی هستند، مورد آزمایش بنچمارک AnTuTu قرار نگرفته اند و پیش بینی میشود بعد از انجام این کار، میت 20 صدر جدول سریع ترین گوشی اندرویدی AnTuTu را از آن خود کند. هر چند به واسطه برخورداری از نمایشگر QHD، تفاوت امتیاز میت 20 /میت 20 پرو با وجود مجهز بودن به چیپست قدرتمند Kirin 980 احتمالا اختلاف عملکرد و امتیاز چشمگیری با پرچمدارانی همچون وان پلاس 6T نخواهد داشت.

همان طور که پیش از معرفی وان پلاس 6T پیش بینی میشد، این پرچمدار در فاصله کوتاه پس از معرفی به عنوان یکی از سریع ترین پرچمداران جهان شناخته میشود و به لطف رابط کاربری سبک و بهینه OxygenOS عملکردی بسیار سریع و بدون تاخیر را ارائه میدهد.