تماشا کنید: گشتی در کارخانه وان‌پلاس و مراحل ساخت گوشی OnePlus 6T

وان‌پلاس، نامی که نزدیک به 5 سال است در بازار گوشی‌های هوشمند شنیده می‌شود. این شرکت چینی در دسامبر سال 2013 توسط پت لاو و کارل پی در شنژن چین تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز با تولید مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند و ارائه آن به حدود 34 کشور، توانسته جایگاه خوبی در میان بزرگترین تولیدکنندگان گوشی برای خود بیابد. 2 دوز پیش این کمپانی از جدیدترین محصول خود با نام OnePlus 6T که گوشی هوشمند پرچمداری با قیمت پایه 549 دلار می‌باشد، رونمایی کرد. در این مطلب علاوه‌بر بازدید اجمالی از شرکت وان‌پلاس، مراحل ساخت و تولید جدیدترین محصول این کمپانی را نیز با هم تماشا خواهیم کرد.

OnePlus 6T برادر بزرگت‌تر وان‌پلاس 6 است که مدتی پیش با مشخصات فنی تقریباً یکسان با گوشی جدید وارد بازار شده بود. هر ساله شرکت وان‌پلاس دو گوشی پرچمدار که هر دو به "پرچمدارکُش" نیز معروف هستند را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت باور دارد که با تمرکز بر روی بازخورد مخاطبین از نسخه استاندارد هر گوشی و اضافه کردن قابلیت‌های درخواست شده توسط مخاطبین به گوشی دوم، رفع نیاز کاربرها را در اولویت کار خود قرار داده است. 6T با اینکه با اضافه شدن باتری بزرگتر، دوربین بهبودیافته و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تقریباً از هر جهت بهتر از وان‌پلاس 6 به نظر می‌رسد، اما برای اولین بار شرکت وان‌پلاس تصمیم گرفته تا جک هدفون را در گوشی جدید خود به کار نبرد. این موضوع که چندان برای کاربران خوشایند به نظر نمی‌رسد با این دلیل که با "اضافه کردن باتری بزرگتر و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جای زیادی اشغال کرده و امکان قرار دادن جک هدفون نبود" از طرف وان‌پلاس توجیه شده است.

در این ویدئو نه تنها به بخش‌هایی از کارخانه وان‌پلاس و مراحل تولید گوشی وان‌پلاس 6تی سر می‌زنیم، خواهیم دید که دلیل این شرکت برای حذف جک هدفون تا چه اندازه موثق می‌باشد. (لینک دانلود)