آنر از گوشی هوشمند اسلایدر خود، Magic 2 با 6 دوربین رونمایی کرد

نسخه اوریجیتال آنر مجیک یگ گوشی مفهومی بسیار جالب بود که طراحیش از آن زمان جلوتر بود. با وجود آنکه این گوشی در نمایشگاه IFA و با قیمت 530 دلار رونمایی شد، آنر برنامه‌ای برای فروش آن در خارج از چین نداشت. اما نسل دوم این گوشی به احتمال قوی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. چرا که آنر همانطور که پیش‌تر اعلام کرده بود از Honor Magic 2، اولین گوشی هوشمند جهان با 6 دوربین رونمایی کرد. البته همین الان به شما می‌گوییم که این تنها قابلیت جالب این گوشی نیست. با ما همراه باشید با معرفی کامل گوشی جدید کمپانی آنر.

طراحی

تیزرهایی که آنر در نمایشگاه IFA پخش کرده بود؛ یک گوشی با پنل نمایشگر تمام صفحه را نشان میداد که دوربین سلفی آن با یک مکانیزم بالاجهنده بیرون می‌آید. این نوع طراحی به سازگان اجازه می‌دهد تا گوشی‌هایی تماماً بدون حاشیه طراحی کنند، هر چند که این ایده جدید نیست و اوپو در Find X و شیائومی در طراحی Mi Mix 3 از آن استفاده کرده بود. آنر مجیک 2 نیز دارای یک اسلایدر است که از قسمت بالایی گوشی بیرون می‌آید، آن هم زمانیکه پنل نمایشگر را به سمت پایین هل دهید. سه دوربین سلفی به‌علاوه کیت دوربین سه‌گانه عقب در این قسمت جای گرفته‌اند.

مکانیزم کشویی این گوشی نرم‌تر از آن چیزی است که در می میکس 3 شیائومی وجود دارد و مغناطیسی نمی‌باشد. بنابراین زمانیکه کشو بالا می‌آید صدایی نخواهید شنید. بدنه گوشی آنر مجیک 2 شیشه‌ای است و در چند رنگ گرادینت عرضه خواهد شد.

مشخصات

صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED این گوشی دارای رزولوشن 2340×1080 پیکسل (FHD+) است. ابعاد آن 157.32×75.13×8.3 میلیمتر می‌باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر واقع شده است که این یک ویژگی جذاب برای آنر مجیک 2 به حساب می‌آید. اولین تراشه 7 نانومتری هواوی، یعنی Kirin 980 در این گوشی جای گرفته است. 2 میزان حافظه رم (6 و 8 گیگابایت) و سه میزان فضای ذخیره‌سازی (128، 256 و 512 گیگابایت) برای این گوشی در نظر گرفته شده است. البته نسخه 512 گیگابایتی آن از ماه آینده دردسترس قرار خواهد گرفت. ظرفیت باتری این گوشی 3400 میلی‌آمپرساعت است که یک شارژر 40 واتی فوق سریع برای شارژ این گوشی پرچمدار در نظر گرفته شده است.

دوربین‌ها

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، آنر مجیک 2 اولین گوشی هوشمند جهان با 6 دروبین است. ال‌جی جی7 دارای دوربین 5گانه بود، سامسونگ هم در گوشی جدید خود یک دوربین چهارگانه با دوربین سلفی تکی تعبیه کرده بود، اما آنر مجیک 2 عدالت را رعایت کرده و سه دوربین برای جلو و سه دوربین برای عقب در نظر گرفته است.

دوربین سه‌گانه پشتی دارای سنسورهای 16+ 16+ 24 مگاپیکسلی است، یکی از آنها از نوع زاویه فوق عریض و دیگری دارای سنسور مونوکروم است که در کنار دوربین اصلی قرار گرفته‌اند. دوربین‌های جلو هم دارای سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای کمک به تشخیص عمق تصور و تار کردن تصویر پس‌زمینه در عکس‌های پرتره و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص چهره سه بعدی برای باز کردن قفل صفحه است.

قیمت و تاریخ دسترسی

بخش ناراحت کننده مراسم معرفی امشب این بود که حرفی از قیمت این گوشی پرچمدار به میان نیامد. آنر قرار است که مجیک 2 را ماه آینده به بازار عرضه کند. مسلماً در روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص تاریخ و قیمت نهایی این محصول منتشر خواهد شد که ما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در خصوص پرچمدار جدید برند آنر چیست؟