سامسونگ در فکر تولید گوشی‌ای با چهار دوربین اصلی
1 min read

سامسونگ در فکر تولید گوشی‌ای با چهار دوربین اصلی

در صنعت تولید گوشی های هوشمند چه چیزی می‌تواند لذت بخش تر از اخبار منتشر شده در خصوص آنها پیش از رونمایی و عرضه به بازار باشد؟ البته خبری که این بار منتشر شده، تا حدی نیاز به رمزگشایی داد. یکی از کاربران توئیتری (Ice Universe) که سابقه خوبی در افشای اخبار مربوط به گوشی های سامسونگ دارد، روز گذشته در ساده ترین حالت ممکن و تنها با 5 کلمه توجه کاربران توئیتر را به خود جلب کرد. او در توئیت خود نوشت:

Samsung

Camera Camera Camera Camera

در نگاه اول مردم تصویر میکنند که سامسونگ قصد دارد یک گوشی معمولی با 4 دوربین عرضه کند. نکته عجیبی در این موضوع وجود ندارد؛ دو دوربین در عقب و دو دوربین سلفی. حتی ال جی هم تصمیم گرفته است که در مجموع گوشی ای با 5 دوربین عرضه کند. اما در خصوص برنامه سامسونگ نکته جذاب تری وجود دارد. کاربرانی که پست Ice Universe در توئیتر را دیدند، پاسخ دادند که دو دوربین در جلو و دو دوربین در عقب است، اما این کاربر افشاگر اعلام کرد که همه دوربین ها در عقب گوشی قرار گرفته اند، و این درست آنجایی بود که ابروهای همه از تعجب بالا رفت!

جالب اینجاست که گلکسی نوت 9 دارای دو دوربین اصلی است و تقریباً بهترین تصاویری که می توان با گوشی های هوشمند ثبت کرد را به ارمغان میاورد. با در نظر گرفتن این موضوع ایده استفاده سامسونگ از 4 دوربین در عقب کمی عجیب و غیرقابل قبول به نظر میرسد. شاید شما هم مانند ما در این لحظه تصور کنید که این گوشی احتمالاً یک نمونه اولیه از محصولی است که قرار است در سال 2019 و یا حتی 2020 معرفی شود، اما زمانیکه کاربران از Ice Universe در خصوص تاریخ رونمایی این گوشی مرموز پرسیدند، او در جواب گفت: "2018". در کامنت دیگری این کاربر اعلام کرد که گوشی مورد نظر نه عضوی از خانواده Galaxy S و نه گوشی تاشویی که احتمالاً Galaxy F نام خواهد گرفت. از آنجاییکه گوشی سری نوت هم به تازگی معرفی شده، نمی تواند عضوی از این خانواده باشد.

بنابراین برای جمع بندی موضوع این دستگاه (Ice Universe هیچوقت آن را گوشی خطاب نکرد) توسط سامسونگ تولید می شود و 4 دوربین در عقب خواهد داشت، تا آخر سال معرفی خواهد شد، از گوشی های سری S، F و نوت نخواهد بود. با این تفاسیر چنانچه اظهارات Ice Universe که پیش از این هم اطلاعات درستی منتشر کرده بود، صحیح باشد، دستگاه آینده سامسونگ یک گوشی هوشمند جدید در کلاس خود خواهد بود.