رونمایی آنر از ساعت Watch Magic نسخه کوچک‌تر Watch GT هواوی با قیمت پایین‌تر

همانطور که در جریان هستید، هواوی در جریان رویداد معرفی گوشی‌های سری میت 20 از ساعت هوشمند جدید خود Watch GT نیز رونمایی کرد. حالا نوبت به آنر، زیربرند هواوی بود که از ساعت جدید خود Watch Magic با سیستم عامل Light OS معرفی کند. آنر واچ مجیک نسخه کوچک‌تر، کم تحملاتی‌تر GT است که البته قیمت آن نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌باشد.

ساعت هوشمند آنر دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED است، در حالیکه نسخه هواوی 1.39 اینچ بود. در هر دو مورد رزولوشن به گونه‌ای تنظیم شده که تراکم پیکسلی 326 پیکسل براینچ باشد. باتری این ساعت کوچکتر است و 178 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد، GT هواوی دارای باتری 420 میلی‌آمپرساعتی بود. البته آنر ادعا می‌کند که این باتری برای استفاده در حالت عادی برای یک هفته کافی خواهد بود.

قیمت واچ مجیک آنر 900 یوان می‌باشد، از آنجاییکه هواوی واچ جی‌تی 1300 یوان قیمت دارد و در بازار اروپا به قیمت 200 یورو به فروش می‌رسد، ساعت هوشمند جدید آنر احتمالاً 150 یورو قیمت خواهد داشت و به نظر می‌رسد که شما با پرداخت چنین هزینه‌ای یک پکیج کامل را دریافت خواهید کرد. این ساعت 5ATM دارد و در هنگام شنا در آب مقاوم خواهد بود، ضربان قلب کاربر را مانیتور خواهد کر و علاوه‌بر GPS, GLONASS, Galileo از هواوی پی نیز پشتیبانی می‌کند.

جالب است که ضخامت این ساعت کمتر و 9.8 میلیمتر می‌باشد و این خبر خوبی برای کسانی است که به ساعت‌های هوشمند سبک و ظریف‌تر علاقه دارند. جنس بدنه این ساعت از فلز و پلاستیک است و در طراحی آن از سرامیک استفاده نشده است. واچ مجیک از بندهای QuickFit نیز پشتیبانی می‌کند. فروش این ساعت از امروز در بازار چین آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های Lava Black و Moonlight Silver خریداری کنند. البته به نظر می‌رسد که یک نسخه دیگر با عنوان "فشن ورژن" نیز برای این ساعت موجود خواهد بود.