تلویزیون های شفاف سامسونگ در راه بازار…
1 min read

تلویزیون های شفاف سامسونگ در راه بازار…

خبر تولید نمایشگرهای شفاف توسط شرکت های کره ای سامسونگ و ال جی از 2 سال پیش استارت خورده بود؛ اینک سامسونگ الکترونیک به طور رسمی تائید کرده است که در CES 2019 یک دستاورد جذاب با نام The Window را معرفی خواهد کرد که به واقع نمایشگری شفاف است که به صورت پتنت در اداره های EUIPO متعلق به اتحادیه اروپا، USPTO متعلق به آمریکا و Trademark Office به ثبت رسیده است. BusinessKorea ادعا می کند که نمایشگر شفاف سامسونگ برای اولین بار در CES 2019 رونمایی خواهد شد چرا که افزون بر اروپا و آمریکا، این پتنت در کره جنوبی نیز به ثبت رسیده است.

این شرکت که به عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون در 12 سال گذشته نیز شناخته می شود، محصولات خاص دیگری مانند Serif TV, The Frame و The Wall را نیز در بازار دارد که حالا The Window نیز به آنها اضافه می شود. همچنین سامسونگ به تازگی 2 نام تجاری موسوم به Q Wide View و Q Wide Angle را نیز به نام خود به ثبت رسانده است که احتمال نامگذاری بر روی محصولات شفاف را قوت می بخشد.

Samsung از سال 2015 کار بر روی نمایشگرهای شفاف تلویزیونی را در حالی آغاز کرد که از پنل های OLED و LCD در این راه استفاده کرده است. نمایشگرهای شفاف افزون بر استفاده های تلویزیونی، می توانند به عنوان نمایشگرهای تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرند. سامسونگ سازنده نخستین سامانه نمایشگر تجاری است که بدون پرو یک لباس و…خریداران می توانند به صورت هوشمند خود را با محصول انتخاب کرده مشاهده نمایند. صنعت الکترونیک و تجارت الکترونیک در کره جنوبی به طور چشمگیری پیشرفت کرده است.