ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هیبریدی خواهد بود
1 min read

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هیبریدی خواهد بود

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون و دیگر دستگاه های دیجیتالی محسوب می شود. این کمپانی تاکنون محصولات مختلفی را معرفی و عرضه کرد اما در این بین ساعت هوشمند کمپانی همیشه جذاب و قابل توجه بود.

در حالی که سال های گذشته ساعت کاملا هوشمندی توسط سامسونگ عرضه می شد، اما به نظر می رسد در آینده ساختار متفاوتی را باید شاهد بود. ساختاری که می توان آن را هیبریدی یا دوگانه دانست. براساس پتنت به ثبت رسیده توسط سامسونگ در اداره ثبت اختراع ایالات متحده، این شرکت روی ساعت هوشمندی مشغول کار است که کمی شبیه به Watch W7 ال جی می باشد.

با این حال تصاویر ثبت اختراع تازه به بیرون درز کرده، پیچیدگی بسیار ساعت هوشمند را نشان می دهند. به نظر می رسد سامسونگ برای ساختار هیبریدی ساعت جدید می خواهد ساختار هوشمند و سنتی را بایکدیگر ترکیب نماید. چنین ساعتی تاکنون توسط هیچ شرکتی توسعه پیدا نکرد و سامسونگ باید یکی از اولین ها به شمار رود.

انتظار می رود سامسونگ پنل AMOLED را برای این ساعت هوشمند هیبریدی در نظر گیرد، همانطور که مدل های پیشین با نمایشگر پروضوح و زنده امولد همراه شدند. ایده ساعت هیبریدی اولین بار نیست که مطرح می شود و شرکت های مختلفی تصمیم داشتند آن را عرضه دارند. در حال حاضر نیز چند مدلی از این نوع ساعت عرضه شده اما سامسونگ در نظر داشته ویژگی هایی را برای چنین محصولی در نظر گیرد تا متفاوت از مدل های موجود به شمار رود.

یکی از ویژگی های این ساعت قابلیت کنترل آنالوگ آن است و احتمالا طراحی شبیه به گلکسی واچ فعلی خواهد داشت. مشخص نیست چه زمانی شاهد رونمایی ساعت هیبریدی آینده سامسونگ خواهیم بود و انتظار می رود در اواخر سال آینده برنامه ای وجود داشته باشد.