رکوردشکنی میت 20 پرو هواوی در پیش‌فروش اروپا
1 min read

رکوردشکنی میت 20 پرو هواوی در پیش‌فروش اروپا

در طول این سال‌ها هواوی اغلب به کپی کردن محصولات کمپانی‌های رقیب خود متهم شده است. با این حال، در سال 2018 شاهد تغییرات اساسی در محصولات هواوی بوده‌ایم. این کمپانی برای اولین بار پای دوربین‌های سه گانه را به گوشی‌های هوشمند باز کرد و از سری رنگ‌های گرادینت جدید رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسید که این کمپانی چینی مزد استراتژی خلاقانه خود را گرفته است.

کمتر از یک هفته است که فروش گوشی میت 20 پرو هواوی آغاز شده و حالا این کمپانی چینی اعلام کرده است که آمار پیش‌فروش این دستگاه در اروپای غربی 40 درصد بالاتر از P20 Pro بوده و این یک رکوردشکنی است. رکورد قبلی در اختیار گوشی P20 Pro این کمپانی بود که در اوایل سال 2018 معرفی شده بود و در مقایسه با گوشی P10 Plus در حدود 316 درصد بیشتر فروش داشت.

Mate 20 Pro هواوی همه مشخصات یک گوشی بالارده و پرچمدار را همزمان در اختیار دارد و با وجود آنکه در مقایسه با نسل قبلی و گوشی سری پی، قیمت بالاتری نیز دارد، استقبال از آن در بازار اروپا بسیار خوب بوده است. البته دلیل این موضوع می‌تواند بازاریابی صحیح هواوی باشد. این کمپانی به کسانی که قصد خرید این دستگاه را در بازار اروپا داشته باشند، یک دستگاه ساعت هوشمند نسل جدید خود، یعنی Huawei Watch GT را به رایگان هدیه می‌دهد. علاوه‌براین در بازارهای خاصی نیز شانس دربافت شارژ بی‌سیم رایگان به همراه گوشی هوشمند و ساعت واچ جی‌تی نیز وجود دارد.

هواوی هنوز میزان فروش این دستگاه را اعلام نکرده است. با این حال، تقاضای بالا در پیش‌خرید این دستگاه می‌تواند حاکی از آن باشد که گوشی‌های سری میت 20 عملکرد بهتری از P20 و P20 Pro داشته باشند. این دو گوشی در مدت تنها 3 ماه 6 میلیون دستگاه فروش داشتند. پیش بینی شما چیست؟ آیا گوشی‌های سری میت 20 می‌تواند رکورد P20های هواوی را بشکنند یا خیر؟