چیزی از فراتر از یک تلویزیون با Philips OLED803 ها

شرکت فیلیپس نخستین سری از تلویزیون های OLED طراحی شده در سال 2018 خود را راهی بازار می کند؛ این کمپانی هلندی که در تولید تلویزیون ید طولانی دارد، سری Philips OLED803 ها را برای بازار اروپا و سپس جهان آماده کرده است. این تلویزیون آخرین تلاش Philips برای تولید تلویزیون های OLED است که از طراحی مینیمالیستی اما جذاب بهره می برد. این خانواده در ابعاد 55 و 65 اینچ تولید شده است. خوشبختانه محصولات این شرکت در بازار داخلی ایران نیز یافت می شوند.

این محصولات به رزولوشن 4K و فناوری HDR مجهز هستند؛ جهت زیبایی بیشتر و جلوگیری از خستگی چشم ها، فیلیپس از سیستم Ambilight نیز در سری Philips OLED803 استفاده کرده است که با استفاده از 3 منطقه با دیودهای LED RGB در پشت کابینت ساخته و پرداخته می شوند. در این سری خبری از ساندبار B & W نبوده اما به جای آن از تمامی تکنیک های HDR10, HDR10+ و HLG استفاده شده است.

این سری دارای سیستم صوتی نسبتا قدرتمند با آرایش 2+1 هستند، همچنین این سیستم صوتی یکپارچه از تکنیک Dolby Atmos بهره می برد که برای یک تلویزیون بسیار ایده آل است. برای گشت گذار در دنیای آنلاین و هوشمند، این تلویزیون از سیستم عامل Android برخوردار است. پردازنده داخلی سری Philips OLED803 مدل P5 است که تولید و طراحی آن نیز توسط فیلیپس انجام شده است. شایان ذکر است که فناوری Ambilight با کنسول های بازی Xbox One نیز سازگار است. این تلویزیون به سیستم عامل Nougat یا اندروید 7 مجهز است اما فیلیپس وعده داده است که به سرعت آپدیت اندروید 8 یا Oreo را برای آنها آماده می کند.