سریال ریکاوری کی منتشر خواهد شد ؟
1 min read

سریال ریکاوری کی منتشر خواهد شد ؟

سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی و نویسندگی مهرداد نیکنام به تهیه کنندگی جمال گلی در سکوت خبری فیلمبرداری و به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، هومن برق نورد تصویری از سریال ریکاوری با بازی پوریا پورسرخ ، مجید واشقانی و خودش را منتشر کرد و از عرضه این سریال در نمایش خانگی خبر داد و نوشت : سریال ریکاوری به زودی در نمایش خانگی …

ژانر : کمدی ، خانوادگی

نویسنده : مهرداد نیکنام

کارگردان : بهادر اسدی

تهیه کننده : جمال گلی

سال انتشار : 1397

مدت زمان : 50 دقیقه

خلاصه داستان : ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم میگیرند به سفری مجری و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند.این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت ، عشق و خیانت است.بابک ، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه ی پرفروش کار میکنند و بابک سردبیر این نشریه استدر زندگی شخصی شان دچار مشکلات و مسائلی می شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می روند اما….

بازیگران : هومن برق نورد, پوریا پورسرخ, مجید واشقانی, مریم معصومی, شیوا طاهری, ندا قاسمی, شبنم قلی خانی, نگار عابدی

معرفی بازیگران و کارگردان و تهیه کننده:

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مكمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد و بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد. پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. مدرک تحصیلی او دکتری فیزیولوژی گیاهی است.

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد.هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.با پوریا پور سرخ در دوره‌های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ همکلاسی بود.با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

بهادر اسدی تهیه کننده قدیمی سینما و تلویزیون ایران است که کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1386 در سریال کابوس به کارگردانی سیروس مقدم به عنوانتهیه کننده فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال کیلومتر‌ 14، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بهادر اسدی محسوب می‌شود.اثر مهم بهادر اسدی در سال 1388 فعالیت در سریال کیلومتر‌ 14 به کارگردانی آرش قادری محسوب می‌شود.

جمال گلی تهیه کننده جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است وی تهیه کننده فیلم های سینمایی آلما به وقت خماری و تولیدات تلویزیونی سریال بزم آخر سریال سی و نه هفته فیلم های طرقه کات نفر دهم ما خونه نیستیم زندگی به شرط چاقو شتر مرغ مسابقه ازدواج بومرنگ جمال گلی در سال ۹۴ به عنوان بهترین تهیه کننده سینمای مستقل برای ساخت فیلم چله تندیس از جشنواره بین المللی فیلم تهران دریافت کرد.

تاریخ انتشار : 28 آبان 1397 از سایت هکس دانلود .

صفحه اینستاگرام

صفحه دانلود سریال