تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی ریزر فون 2 توسط زک نلسون
1 min read

تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی ریزر فون 2 توسط زک نلسون

ریزر فون 2 دومین نسل از گوشی‌های گیمینگ کمپانی ریزر به حساب می‌آید که به تازگی توسط این کمپانی معرفی شده است. پس از عرضه این گوشی، زک نلسون از کانال یوتیوبی معروف خود JerryRigEverything به سراغ آن رفت.

در اولین ویدئو که توسط او منتشر شد، تست مقاومت این گوشی مورد آزمایش قرار گرفت. عملکرد ریزر فون 2 در این آزمون مشابه دیگر پرچمداران بازار بود و نمره قبولی را دریافت کرد. در ویدئوی دوم زک نلسون با باز کردن قاب پشتی این گوشی، سعی در شفاف کردن این قاب داشت. با وجود موفقیت آمیز بودن این عملیات، نتیجه کار آنگونه که باید رضایت بخش نبود و برخلاف اکثر گوشی‌ها، ریزر فون 2 با قاب شفاف زیباتر از حالت عادی خود نشد. سومین ویدئویی که زک نلسون شب گذشته آن را منتشر کرد مربوط به کالبدشکافی ریزر فون 2 می‌باشد.

در ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد این یوتیوبر معروف قصد دارد با کالبدشکافی گوشی ریزر فون 2 به چگونگی ساختار این گوشی، به خصوص سیستم خنک کننده‌ای که در آن تعبیه شده، پی ببرد و کشف کند که این سیستم تا چه اندازه کارآمد است. بنابراین بیش از منتظرتان نمی‌گذاریم و از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی کالبدشکافی نسل دوم گوشی گیمینگ ریزر را تماشا بفرمایید: