رئیس سامسونگ از معرفی احتمالی گوشی منعطف این شرکت در ماه نوامبر خبر داد

گوشی های هوشمند منعطف با قابلیت خم شدن از آن گجت هایی هستند که زمان بسیار زیادیست انتظار معرفی آنها را میکشیم اما فعلا تا امروز چیزی جز سوژه ای برای شایعات پر تعداد و متناقض نبوده اند. بیشتر از هر کمپانی دیگری، سامسونگ به در حال توسعه بودن یک گوشی منعطف مضمون است و دست کم در اخبار به عنوان اولین شرکت سازنده این نوع گوشی ها پیش بینی میشود. در حالی که امیدی برای معرفی این محصول در سال 2018 نداشتیم، اما با حرفای جدید یک مدیر رده بالای سامسونگ، به نظر میرسد امکان رخ دادن این اتفاق تا پایان سال وجود دارد.

آقای DJ Koh، مدیرعامل اجرایی سامسونگ موبایل در گفت و گویی که اخیرا با CNBC داشته اعلام کرده است که احتمال معرفی گوشی منعطف این کمپانی کره ای در ماه نوامبر (اواسط مهر تا اواسط آبان) وجود دارد. این دقیقا بازه زمانی است که سامسونگ کنفرانس توسعه دهندگان خود را در سانفرانسیسکو برگزار میکند و طبیعتا در صورتی که معرفی در کار باشد، در همین کنفرانس صورت خواهد گرفت. به گفته DJ Koh سامسونگ هنوز در حال توسعه گوشی منعطف خود است و وی ساخت این محصول را کاری پیچیده خوانده است. هر چند توسعه محصول در مراحل پایانی است.

هنوز اسم نهایی این محصول مشخص نشده است اما در اکثر خبرهای مرتبط با آن، گوشی منعطف سامسونگ با نام های Galaxy X یا Galaxy F شناخته میشود. هر چند رئیس بخش موبایل سامسونگ هیچ یک از این دو عنوان را تائید نکرده است اما به گفته Koh، سامسونگ در تلاش است که برنامه ها و قابلیت هایی را برای این محصول در نظر بگیرد که در زمانی که به طور کامل خم نشده، متمایز از تبلت های معمولی باشد. آقای Koh در ادامه صحبت های خود گفته است که هر دستگاه، هر ویژگی، هر نوآوری باید یک پیام معنی دار برای کاربران و مشتریان ما داشته باشد تا در زمان کاربر دستگاه متوجه شود که چرا سامسونگ آن را ساخته است.

در نهایت رئیس سامسونگ موبایل گفته است که ایده ها برای ساخت این محصول صرفا روی کاغذ نیست و تحقیقات نشان میدهد اکثر مصرف کنندگان منتظر معرفی گوشی منعطف سامسونگ هستند بنابراین وقت معرفی و عرضه آن به بازار فرا رسیده است.