سامسونگ 7 روز دیگر از گوشی تاشو خود رونمایی می‌کند
1 min read

سامسونگ 7 روز دیگر از گوشی تاشو خود رونمایی می‌کند

W2019 نام گوشی تاشوی آینده سامسونگ می‌باشد که قرار است به صورت رسمی از آن رونمایی شود. مدتیست که اخبار پیرامون این گوشی قوت گرفته و حتی تصاویری از آن در نماهای مختلف نیز منتشر شده است. اما حالا می‌دانیم که به طور دقیق چه تاریخی قرار است از این گوشی رونمایی شود. طبق آنچه که امروز در رسانه‌های چینی منتشر شده، سامسونگ قرار است 9 نوامبر (18 آبان) رویدادی در این کشور برگزار کند. این مراسم در Wuxi یکی از شهرهای چینی در نزدیکی شانگهای برگزار شود.

به لطف اطلاعاتی که توسط TENAA، رگولاتوری چین منتشر شده، ما می‌دانیم که دستگاه آینده سامسونگ دارای دو صفحه نمایش 4.2 اینچی Super AMOLED، یک چیپ‌ست اسنپدراگون 845 و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت می‌باشد. احتمالاً دکمه اختصاصی بیکسبی (دستیار سامسونگ) در سمن چپ آن تعبیه خواهد شد، اما W2019 فاقد حسگر اثر انگشت و جک 3.5 میلیمتری هدفون خواهد بود.

گفته می‌شود که گوشی‌های تاشوی سری W سامسونگ در تعداد محدود و قیمت بسیار بالا قرار است عرضه شوند. با توجه به خاص و انحصاری بودن W2019، قیمت این گوشی حداقل 17000 یوان خواهد بود، یعنی چیزی در حدود 2500 دلار یا 2100 یورو. در پوستری که منتشر شده که بی شباهت به پوسترهای سریال پرطرفدار WestWorld هم نیست، ترکیب رنگ صورتی – طلایی دیده می‌شود که البته نمی‌توان به آن رنگ برای ظاهر گوشی استناد کرد. در هر حال، از آنجاییکه W2019، یک گوشی با ظاهر معمول به نظر نمیاید، دور از انتظار نیست که رنگ‌های غیرمتعارفی را در طراحی این دستگاه شاهد باشیم.

طبق آنچه که امروز اعلام شد، تنها 7 روز به زمان معرفی گوشی تاشوی هوشمند سامسونگ باقیمانده است و ما در آینده‌ای بسیار نزدیک، با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی وب‌سایت سخت‌افزار خواهیم بود.