MSI با افتخار معرفی می کند: موس GM50 و صفحه کلید Vigor GK60

شرکت ام اس آی چند سالی است که به طور جدی وارد حوزه تولید تجهیزات جانبی شده است؛ این کمپانی به تازگی یک موس و صفحه کلید مخصوص بازی را به سبد کالای خود افزوده است. موس MSI GM50 و کیبورد گیمینگ Vigor GK60 جدید ترین محصولات این شرکت، دارای طرحی و قابلیت های جدیدی هستند که در ادامه بدانها خواهیم پرداخت.

موس GM50 همچنان یک ارگونومیک ماوس های نسبتا بزرگ را یادآوری کرده و برای گیمرهای راست دست طراحی شده است. سوئیچ های مورد استفاده در آن از نوع OMRON بوده و طول عمر آنها به 20 میلیون کلیک می رسد. با استفاده از سنسور PMW 3330، دقت GM50 تا 7200 دی پی آی (DPI) افزایش یافته است که البته با یک کلید مجزا، می توان از بین 400 الی 7200 دی پی آی را انتخاب نمائید. استفاده از فناوری RGB Mystic Light و سازگاری با نرم افزار MSI Gaming Center از جمله دیگر ویژگی های موس MSI GM50 به شمار می روند.

کیبورد مخصوص بازی VIGOR GK60، دومین محصول MSI، از سوئیچ های Cherry MX Red بهره برده و این مدل نیز با فناوری Mystic Light سازگار است. طول عمر کلید های آن برابر با 50 میلیون کلیک است و می توان بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی نیز LED های درون آن را مدیریت نمود. Gaming Gear های جدید MSI از ماه نوامبر سال 2018 در بازارهای جهانی خواهند بود.