با افشای تصویری از شیائومی Mi Mix 3، پشتیبانی این دستگاه از 5G تائید شد
1 min read

با افشای تصویری از شیائومی Mi Mix 3، پشتیبانی این دستگاه از 5G تائید شد

هفته گذشته کمپانی شیائومی تصویری رندر شده از Mi Mix 3، پرچمدار بعدی خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد (تصویر اصلی این مطلب) که نشان میداد این دستگاه کاملا بدون حاشیه نمایشگر است و دوربین آن به شکل کشویی و مشابه چیزی که در Find X اوپو دیده بودیم خواهد بود. افشای دقیق ترین اطلاعات توسط مدیران شرکت های چینی از محصولات خود اتفاق تازه ای نیست که البته تاثیر زیادی در داغ شدن اخبار مرتبط با آنها دارد. این بار Donovan Sung، مدیر محصولات شیائومی تصویری از پرچمدار بعدی این شرکت منتشر کرده است که یک ویژگی دیگر این گوشی هوشمند را تائید میکند که این ویژگی چیزی نیست پشتیبانی Mi Mix 3 از شبکه 5G.

این گوشی در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد در حالی که تا ماه اکتبر خبری از عرضه سراسری شبکه 5G نخواهد بود اما به گفته Sung، شیائومی نمیتواند برای عرضه رسمی شبکه 5G تا سال آینده صبر کند. در صورتی که Mi Mix 3 به شکلی ایده آل از 5G پشتیبانی کند میتوانیم انتظار سرعت دانلود اطلاعات را بیش از 10 برابر سریعتر از شبکه 4G داشته باشیم. تصویر حاکی از این دارد که پرچمدار بعدی شیائومی در حال تست بر روی باندهای مخابراتی مختلف از جمله یک باند LTE است هر چند این نمیتواند اطلاعات زیادی در مورد توانایی های تئوری دستگاه در اختیار ما قرار دهد. این موضوع بستگی به این دارد که شیائومی در کدام مناطق و توسط چه اوپراتورهایی پرچمدار بعدی خود را وارد بازار کند.

با این حال مطمئنا Mi Mix 3 در زمان معرفی، قابل توجه ترین و مهم ترین اسمارتفونی است که از شبکه 5G پشتیبانی میکند. موتورولا Moto Z3 قابلیت پشتیبانی از نسل بعدی شبکه مخابراتی موبایل را به واسطه یک ماژول مجهز به مودم X50 اسنپدراگون دریافت خواهد کرد و در عین حال شرکت هواوی و ال جی در نیمه ابتدایی سال جاری اولین گوشی های خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهند کرد که مدت زمان قابل توجهی تا آن زمان باقی مانده است. بنابراین میتوانیم از همین حالا شیائومی را کمپانی پیشتاز در عرضه گوشی هوشمند 5G معرفی کنیم.