باران کوثری به اتفاقات جنجالی قسمت پایانی دلدادگان و پانته‌آ بهرام واکنش نشان داد

باران کوثری با انتشار تصویری از پانته‌آ بهرام دربار حواشی اخیر که بین این بازیگر و عوامل سریال «دلدادگان» در تلویزیون پیش آمد، در اینستاگرام نوشت: «بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و پانته‌آ بهرام بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جایی است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد . همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد.

همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند . حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند . گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها . این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟ کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ماه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند …»

منبع:خبرآنلاین

نوشته باران کوثری به اتفاقات جنجالی قسمت پایانی دلدادگان و پانته‌آ بهرام واکنش نشان داد اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.