سخت افزار هفته: افزایش سرعت مقرون به صرفه با ADATA SU650

دوستان و همراهان سخت افزار، همانطور که می دانید، به تازگی بخش با نام "سخت افزار هفته" را به وب سایت سخت افزار مگ افزوده ایم؛ هر هفته در این بخش یک قطعه سخت افزاری با ارزش خرید بالا را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که در این وضعیت کنونی و دشوار، دارای بالاترین ارزش خرید به نسبت هزینه پرداختی بوده و پارامترهای زیر در این انتخاب دخیل هستند:

  • ارزش خرید به نسبت عملکرد
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • ویژگی های الحاقی توسط کمپانی
  • تائید عملکرد مناسب در بررسی های سایت و تجارب شخصی
  • طول عمر و گوشه چشمی به کارنامه برند در زمینه رضایت مشتریان

اما در بخشی دیگر، خواهان نظرسنجی از شما عزیزان نیز هستیم؛ خوانندگان و دوستان گرامی وب سایت سخت افزار، می توانند با درج نظرات خود در زمینه قطعه انتخابی، شامل تجارب شخصی و یا پیشنهاد یک قطعه مشابه، ما را در این بخش همیاری نمایند.

سخت افزار هفته: سالید درایو ADATA SU650 120GB

با وجود افزایش قیمت چشمگیر سخت افزار در ماه های اخیر، قدرت خرید کاربران به طور چشمگیری کاهش یافته است. در نتیجه این روزها هر چه بیشتر، باید در انتخاب قطعات دقت نماییم. SSDهای کنونی به 3 دسته M.2، SATA III و PCI-E تقسیم می شوند که مدل های SATA III با میانگین سرعت 4 برابر بیش از یک هارددیسک، دارای قیمت پایین تری به نسبت دیگر مدل ها هستند. همچنین استفاده از یک SSD این روزها به یک باید در سیستم های PC مبدل شده است.

سالید درایو ADATA SU650 در ظرفیت 120 گیگابایت، از جمله محصولاتی است که با قیمتی به مراتب کمتر از بسیاری از رقبا، دارای عملکرد مناسبی بوده و سرعت این درایو در بخش خواندن و نوشتن، به ترتیب حداکثر 520 و 450 مگابایت در ثانیه است. ای دی تا در تولید آنها از تراشه های 3D NAND بهره گرفته و میانگین طول عمر آنها بر اساس زمان به 2 میلیون ساعت می رسد. با توجه به ظرفیت 120 گیگابایتی آن می توانید سیستم عامل و درایورها را در آن نصب کرده و حتی نرم افزارهای مهندسی که نیازمند مراجعه سریع باگت ها هستند نیز بر روی آن نصب نمایید. سالید درایو ADATA SU650 محصولی میان رده اما کارآمد است که با قیمتی در حدود 440 الی 455 هزار تومان در بازار فعلی به فروش می رسد.