رقیب سرفیس پرو توسط گوگل تحت توسعه است
1 min read

رقیب سرفیس پرو توسط گوگل تحت توسعه است

شرکت گوگل در رویداد 9 اکتبر سال جاری خود از تبلت جدید پیکسل اسلیت رونمایی کرد. تبلتی که از مشخصات قابل توجهی بهره می برد و حال به نظر می رسد یک تبلت دیگر از سوی گوگل تحت توسعه است.

تبلتی که باید آن را رقیب مستقیم سرفیس پرو 6 مایکروسافت دانست و احتمالا مشخصات سخت افزاری سطح بالایی خواهد داشت. گوگل پیسکل اسلیت را در کنار گوشی های هوشمند پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس و چند دستگاه دیگر معرفی کرده است.

همگی این دیوایس ها برای فروش دردسترس هستند و انتظار می رود بزودی باید شاهد رونمایی از یک تبلت جدید دیگر باشیم. به گزارش وب سایت Android Police، یک تبلت جدید در پایگاه داده FCC ایالات متحده ظاهر شده و آن را یک گام به رونمایی نزدیک نشان می دهد.

البته بیشتر دستگاه هایی که در پایگاه هایی چون FCC رویت می شوند، مدتی بعد کمپانی های سازنده از آنها رونمایی کرده و عرضه می دارند. احتمالا این تبلت گوگل نیز بزودی معرفی خواهد شد اگرچه جزئیات کافی درباره مشخصات آن وجود ندارد. تبلت های گوگل همگی با سیستم عامل کروم همراه هستند که در حقیقت همان اندروید دسکتاپیست. در حال حاضر رقبا مختلفی برای تبلت سرفیس پرو مایکروسافت وجود دارد و افزوده شدن محصول گوگل به این لیست می تواند هیجان انگیز باشد.

انتظار داریم گوگل در آینده نزدیک تبلت جدید را معرفی کند و برای کسب جزئیات بیشتر باید تا سال 2019 منتظر ماند زیرا بعید به نظر می رسد گوگل بخواهد محصول جدید خود را در سال جاری با برگزاری رویداد اکتبر معرفی کند.

در حال حاضر اسلیت فعلی با قیمت 599 دلار برای فروش در فروشگاه های مختلف دردسترس است. سال جاری شرکت های بزرگی چون مایکروسافت، اپل، گوگل و چندی دیگر از تبلت های مختلفی رونمایی کردند.