خریداران خودروی “کوییک” ساپیا، “ساینا” تحویل خواهند گرفت
1 min read

خریداران خودروی “کوییک” ساپیا، “ساینا” تحویل خواهند گرفت

پس از آنکه شرکت خودروسازی فرانسوی رنو اعلام کرد به دلیل تحریم‌های آمریکا، همکاری خود با ایران را به صفر رسانده، وضعیت تعدادی از خودروهای شرکت سایپا مانند رنو ساندرو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حالا طبق تصمیم‌گیری‌های جدید این شرکت و اعلام آن به نمایندگی‌های فروش، خریدارانی که قصد دریافت خودرو کوئیک را داشتند، می‌توانند ساینا اتوماتیک دریافت کنند و آنهاییکه تیبا دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده‌اند، تیبای معمولی دریافت خواهند کرد.

بخش‌نامه‌ای در همین راستا به نمایندگی‌های بازاریابی و فروش گروه خودورسازی سایپا تحویل داده شده است، که در تصویر پایین شما می‌توانید بخشی از آن را که مربوط به تغییرات اعمال شده در فرایند تحویل خودرو است را مشاهده بفرمایید:

این بخش‌نامه در جهت دعوت‌نامه تعهدات نقدی شهریو ماه برای خودروهای سایپا 131، ساینا، سراتو، کوییک، تیبا دوگانه سوز می‌باشد و نکات مهمی که در آن ذکر شده عبارتند از:

  • نمایندگی‌ها کلیه اطلاعات مندرج در دعوت‌نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت داده و در صورت رؤیت هر گونه ایراد مراتب را ظرف مدت 24 ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.
  • لازم است مفاد دعوت‌نامه‌ها با یک نسخه از دعوت‌نامه‌ها را به‌منظور مستندسازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه از هر طریق ممکن، به‌اطلاع مشتریان رسانده و مراتب را در پرونده آنها ثبت نمایند.

تذکر: در صورت موجود نبودن دعوت‌نامه مشتری یا مشتریان مشمول این بخش‌نامه در سایت مذکور، ضروری است در اسرع وقت مشخصات ثبت‌نام مربوطه شامل پذیرش، نام و نام خانوادگی مشتری، جهت بررسی و صدور دعوت‌نامه از طریق اتوماسیون اداری یک برنامه‌ریزی فروش، ارسال گردد.