تماشا کنید: تریلر جذاب بازی Hitman 2 با حضور شان بین
1 min read

تماشا کنید: تریلر جذاب بازی Hitman 2 با حضور شان بین

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی هیتمن 2، کمپانی توسعه دهنده Interactive Entertainment به همراه وانر برادرز، روز جمعه تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کردند. در تریلر جدید شان بین (Sean Bean) که او را به دلیل بازی در مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و سریال محبوب گیم آو ترونز می‌شناسیم نیز حضور دارد.

شان بین در این تریلر نقش Mark Faba یکی از کارکترهای بازی که به The Undying شهرت دارد را ایفا خواهد کرد. بازی هیتمن 2 قرار است که در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) به صورت رسمی منتشر شود، یک هفته پس از انتشار بازی، 20 نوامبر (29 آبان) اولین مأموریت اختصاصی بازی از راه می‌رسد و برای مدتی محدود در دسترس قرار می‌گیرد. فابا یکی از مأمورین سابق MI5 است که مرگ خود را جعل کرده و شما در اولین هدف بازی باید او را شکار کنید. این مأموریت رایگان است، اما اگر نتوانید آن را در بار اول ترور کنید، دیگر امکان بازی آن وجود نخواهد داشت.

این بازی قرار است هفته آینده برای کنسول‌های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامیپوترهای خانگی عرضه شود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم این تریلر جذاب از بازی Hitman 2 با حضور شان بین را تماشا بفرمایید: