نسخه بتای بازی Blade Runner 2049 در گوگل پلی قرار گرفت
1 min read

نسخه بتای بازی Blade Runner 2049 در گوگل پلی قرار گرفت

کمپانی بازی سازی Next Games در تلاش است تا Blade Runner 2049 را از پرده های سینما به نمایشگرهای کوچکتر بیاورد. بیش از یک سال است که این کمپانی قصد دارد بلید رانر 2049 را به بازی ای بر روی پلت فرم موبایل تبدیل کند. در حدود یک ماه پیش بود که مراحل آزمایش این بازی را آغاز کردند، اما از آنجایی که بازی در همه کشورهای جهان عرضه نشده بود، افراد زیادی نمی توانستند آن را بر روی سیستم خود نصب کنند.

حالا به نظر میرسد که اوضاع برای Blade Runner 2049 به خوبی پیش میرود و این بازی حالا برای کاربران اندرویدی از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. البته با مشاهده توضیحات بازی در گوگل پلی اطلاعات بیشتری در خصوص آن دستگیرتان خواهد شد. در این بازی شما می توانید تمام شخصیت های مورد علاقه تان از جهان بلید رانر را جمع آوری کنید و با استفاده از مهارت های منحصر به فردشان در برابر هر تهدیدی مقابله کنید. می توانید قدرت تیم خودتان را با انجام اهدافی که چالش های بیشتری پیش رو دارند و ریسک بالاتری می طلبند، بالاتر ببرید و پاداش بزرگتری دریافت کنید.

به عنوان یک بلید رانر شما می توانید از مناطق آشنای فیلم بازدید کنید و در خیابان های زیبای لس آنجلس پرسه بزنید. Blade Runner 2049 همچنین قابلیت بازی در حالت چند نفره را نیز دارد و بازیکنان می توانند برای انجام ماموریت ها به یکدیگر ملحق شوند. سبک بازی بلید رانر RPG (نقش آفرینی) است. متاسفانه هنوز به طور دقیق مشخص نیست که نسخه پایدار و کامل این بازی چه زمانی عرضه می شود، اما حداقل در نسخه بتا امکان تست بازی و درک سبک و محیط آن برای کاربران امکان پذیر خواهد بود. بنابراین اگر از دیدن فیلم Blade Runner 2049 لذت برده اید و در عین حال یک موبایل گیمر به حساب میاید، می توان نسخه بتای این بازی را از گوگل پلی استور دانلود کنید.