قیمت خودرو و تست ماشین های داخلی و وارداتی را در کدام سایت ببینیم؟
1 min read

قیمت خودرو و تست ماشین های داخلی و وارداتی را در کدام سایت ببینیم؟

در چند ماه گذشته بازار خودرو چنان به هم ریخته است که قیمت روز خودرو هر روز تغییر می کند و مشتریان را برای انتخاب سردرگم کرده است. خودرو جزو مایحتاج هر خانواده ای است و در هر رنجی خودروهای مختلفی برای خریداران وجود دارد. اما در کنار قیمت هایی که هر روز تغییر می کنند، در چند سال اخیر تعداد قابل توجهی خودرو با تکنولوژی های روز دنیا به بازار خودرو ایران عرضه شده اند که باعث می شود مصرف کننده نهایی برای انتخابی صحیح کمی سردرگم شود که کدام خودرو با توجه به نوع استفاده برای او گزینه مناسب تری است.

وبسایت خودروبانک به عنوان یکی از قدیمی ترین وبسایت های تخصصی خودرو در ایران، به صورت حرفه ای به تست و بررسی خودروهای موجود در ایران می پردازد. در این سایت می توانید تست و بررسی خودروهای موجود در بازار خودرو کشور را به همراه عکس های کاملی مشاهده و مطالعه کنید. همچنین فیلم های کوتاهی از تست و بررسی خودروها تهیه شده که در مدت زمان کوتاهی تمامی معایب و مزایای هر خودرو گفته می شود و در رنج قیمتی خود با رقبا مقایسه می شود. با این مقاله ها و فیلم های آموزشی می توانید به راحتی با هر خودرو آشنا شوید و متوجه شوید که کدام گزینه برای شما انتخابی مناسب تر است.

همچنین برای سهولت آشنایی شما با هر خودرو، صفحه ای مخصوص هر خودرو تهیه شده که در آن می توانید تمامی مشخصات فنی، تجهیزات رفاهی و امکانات آن را مشاهده کنید و در پایان قیمت خودرو را نیز ببینید. امکان مقایسه با دیگر خودروها نیز به راحتی میسر است.

به عنوان مثال می توانید قیمت روز ماشین دنا پلاس توربو را مشاهده کنید و مشخصات فنی آن را با رقبای آن ببینید. و یا قیمت روز خودرو هاوال H2 را ببینید و فیلم تست و بررسی این خودرو تازه وارد را مشاهده کنید و در مدت زمان کوتاهی با این خودرو به صورت کامل آشنا شوید.

در کنار این تست و بررسی ها، جدیدترین اخبار دنیای خودرو و همچنین رویدادهای خودرویی در کشور منتشر می شود و با تیم مجربی و عکاس های حرفه ای، رویدادهایی همچون نمایشگاه های ماشین در سراسر کشور و یا گردهمایی های مختلف خودرویی پوشش داده می شود.

خودروبانک به عنوان پرمخاطب ترین وبسایت تخصصی خودرو در کشور در زمینه تست و بررسی خودروهای بازار پیشرو بوده و توانسته در دو سال پیاپی عنوان برترین وبسایت خودرویی کشور را نیز بدست آورد.