احتمال ارائه  یک تلفن هوشمند 5G توسط وان پلاس در ژانویه 2019
1 min read

احتمال ارائه یک تلفن هوشمند 5G توسط وان پلاس در ژانویه 2019

وان پلاس در هدف گذاری برای سال جدید، از طریق انتشار یک بیانیه مرموز در Weibo ، تاریخ 15 ژانویه 2019 را در تقویم یک موبایل علامت زد. گرچه بیانیه چیز زیادی را در مورد برنامه وان پلاس در سال 2019 بیان نمی‌کند، اما بر اساس شایعات اخیر، ممکن است شاهد ارائه یک تلفن هوشمند 5G در آن تاریخ باشیم. البته برخی پیش بینی‌ها هم می‌گویند که این تاریخ مربوط به ارائه وان پلاس 6T می‌باشد.

علیرغم وجود احتمال‌های زیاد ما شانس را به ارائه یک تلفن هوشمند 5G می‌دهیم. پیتر لو رئیس کمپانی وان پلاس در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که این کمپانی در حال همکاری با سرویس دهنده‌های موبایل آمریکایی است تا از یک تلفن هوشمند 5G در سال 2019 رونمایی کند. برخی از گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این تلفن می‌تواند جایگزین وان پلاس 6 با نام احتمالی وان پلاس 7 باشد.

هم اکنون یک مسابقه برای ارائه اولین تلفن هوشمند 5G جهان در در میان سازنده‌های تلفن‌های هوشمند، برقرار است. این درحالی است که سامسونگ سریعا از مسابقه خارج شده است، و این مسئله توسط رئیس سامسونگ، دیجی کو، در یک رونمایی از محصولات سامسونگ تایید شده است. از طرف دیگر شیائومی به شدت درباره این مسابقه جدی است، و بر اساس Verge مدیر تولید شیائومی، پشتیبانی از 5G را با رونمایی از یک تصویر که یک تلفن هوشمند شیائومی را نشان می‌داد تایید کرد.

تصویر بالا همان تصویری است که در حساب کاربری وان پلاس در Weibo منتشر شده است و نشان می‌دهد که این کمپانی تاریخ 15 ژانویه را در سال 2019 علامت زده است.

همانطور که قبلا نیز گفته شد برخی از شایعات مبنبی بر ارائه وان پلاس 6T در تاریخ 15 ژانویه هستند اما با توجه به اینکه کمپانی چینی وان پلاس در نظر دارد تا سری T خود را در نوامبر ارائه کند(هردو وان پلاس 3T و 5T در نوامبر ارائه می‌شوند)، سبب افزایش احتمال ارائه یک تلفن هوشمند 5G در آن تاریخ می‌شود.