سامسونگ با تغییر لوگو برای معرفی گوشی انعطاف‌پذیر آماده می‌شود
1 min read

سامسونگ با تغییر لوگو برای معرفی گوشی انعطاف‌پذیر آماده می‌شود

اکانت سامسونگ موبایل در شبکه اجتماعی فیسبوک با تغییر عکس پروفایل خود زمینه‌سازی برایم معرفی گوشی انعطاف‌پذیر این کمپانی را آغاز کرده است. کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) از روز چهارشنبه در سانفرانسیسکو آمریکا شروع خواهد شد و بنابراین دور از انتظار نیست که تا آخر هفته اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی در اختیار داشته باشیم.

سامسونگ برای مدت نسبتاً طولانی مشغول توسعه گوشی انعطاف‌پذیر خود است، اما تا اینجای کار آنچه که شنیده‌ایم، فقط شایعه بوده است. Galaxy F سامسونگ احتمالاً دارای دو صفحه نمایش خواهد بود که نمایشگر داخلی 7.3 اینچ و خارجی 4.6 اینچ می‌باشد. بنابراین این یک گوشی تاشو با نمایشگر بسیار بزرگ است و برای محافظت از این نمایشگر امکان بسته شدن در گوشی وجود دارد. البته همانطور که می‌دانید به تازگی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر جهان FlexPai معرفی شد که دارای تنها یک نمایشگر است، از این به نظر می‌رسد که طراحی سامسونگ کاملاً متفاوت با آن چیزی است که در فلکس‌پای دیدیم.

انتظار می‌رود که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در اوایل سال 2019 و به احتمال قوی در نمایشگاه CED در معرض دید عموم قرار بگیرد. اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، حاکی از آنست که این گوشی با دو صفحه‌نمایش دارای رابط کاربری منحصربه‌فردی خواهد بود که گوگل با همکاری سامسونگ در حال توسعه آن است. گلکسی اف سامسونگ احتمالاً با قیمت بسیار بالا در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. البته اینها باز هم تنها حدسیاتی هستند که توسط رسانه‌ها منتشر شده‌اند و تا زمانی که اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی مرموز سامسونگ منتشر نشده، تنها چیزی که ما می‌توانیم درخصوص آن اظهار نظر کنیم، لوگوی تاشده‌ی این شرکت است. باید اعتراف کرد که این ایده بسیار جالبی بود که بسیاری را مشتاقانه در انتظار اطلاعات بیشتر از Galaxy F نگاه داشت. البته درنظر داشته باشید که حتی نام این گوشی هم هنوز به تأیید رسمی سامسونگ نرسیده است.