اوپو A7 در نزدیکی معرفی قرار دارد
1 min read

اوپو A7 در نزدیکی معرفی قرار دارد

شرکت اوپو در سال جاری محصولات مختلفی در بحث تولید گوشی هوشمند معرفی کرده که همگی نوآوری های قابل توجهی داشتند. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی یک میان رده جدید باشیم که به عنوان A7 شناخته می شود.

این اسمارتفون را می توان رقیبی برای Moto G6 و چند مدل دیگر دانست. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، A7 از صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با کیفیت 720 پیکسلی و وضوح 1520*720 پیکسلی، حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 450، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 256 گیگابایت و چندی دیگر اشاره کرد.

در بحث دوربین باید به دوربین اصلی دوگانه افقی 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و چندی دیگر اشاره کرد. این اطلاعات توسط وب سایت MySmartPrice لو رفته و احتمالا بیشتر جزئیات آشکار شده صحت داشته باشند.

انتظار می رود شرکت اوپو بزودی از این میان رده جدید خود رونمایی کند. دیگر ویژگی که باید در A7 اوپو شاهد باشیم باتری 4230 میلی آمپریست که ظرفیت باتری بزرگی محسوب شده و افراد می توانند ساعت ها این اسمارتفون را مورد استفاده قرار دهند.

مشخصات مورد اشاره A7 بسیار چشمگیر نیست و نمی توان آن را اسمارتفون رده بالایی دانست. انتظار می رود اوپو آن را با قیمت 120 پوندی روانه بازار کند و با معرفی در 13 نوامبر احتمالا از 30 نوامبر در رنگ طلایی و آبی وارد بازار چین خواهد شد.

مشخص نیست اوپو برای بازارهای دیگری برنامه دارد یا خیر و عمدتا محصولاتش راهی بازار چین می شود. تاکنون شایعات کمی پیرامون A7 این شرکت منتشر شد و باید منتظر ماند تا اطلاعات کاملی در اختیار قرار گیرد و نمی توان به شایعات پرداخت. رقبا متعددی را می توان برای A7 اوپو اشاره کرد که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند.