۳ مقصد مناسب برای گردشگری در پاییز ۹۷
1 min read

۳ مقصد مناسب برای گردشگری در پاییز ۹۷

هر فصلی مناسب مقصدی خاص است، حرفه‌ای‌ترها در پاییز بیشتر سفر می‌کنند چون هم شهر‌ها رنگارنگ و زیبا‌ترند و هم بسیاری از تور‌ها ارزان می‌شود، آژانس آویسا به صورت هفتگی تور‌های مختلفی را به مقاصد پرطرفدار گردشگری به شرح زیر برنامه‌ریزی می‌کند.

کروز سواری در تنگه بسفور با تور استانبول

وقتی با تور استانبول سفر می‌کنید خیلی سخت است که سوار یکی از کروز‌های تنگه بسفور نشوید. در این تجربه شما از بین دو قاره آسیا و اروپا عبور می‌کنید و از تماشای مردم و شلوغی خط ساحلی لذت می‌برید. اغلب این کشتی‌ها از نزدیکی خط ساحل عبور می‌کنند تا گردشگران موقعیت تماشای استانبول را داشته باشند یادتان باشد دوربین عکاسی را همراه ببرید و از زاویه‌ای متفاوت عکاسی کنید.
با هزینه پایین می توانید به راحتی به این سفر بروید این شهر پر گردشگر هتل‌های خوب سه و چهار ستاره زیادی دارد که خدمات خوبی ارائه می‌دهند البته تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس آویسا دارای کیفیت خوب هستند و برای گردشگران صبحانه ترکی نیز سرو می کنند.
تور‌های استانبول در آژانس آویسا با پرواز چارتر قشم ایر اجرا می‌شوند و این عامل باعث شده که با نرخ مناسبی در اختیار گردشگران قرار بگیرند. تمامی تور‌ها دارای ترنسفر رایگان هستند و شما با آسودگی به هتل دنج خود می‌رسید.

استانبول دارای دیدنی‌های فراوان است از مساجد گوناگون گرفته تا کاخ‌های توپکاپی و دلما باغچه برای بازدید از همه دیدنی‌ها وقت بگذارید از آب انبار زیبای باسیلسکا دیدن کنید، این آب انبار در حال حاضر یکی از نقاط گردشی برجسته استانبول است و مردم برای دیدن سالن بزرگ تزئین شده با ستون‌های مجللش به آنجا می‌روند و ستون‌های عظیمی را می‌بینید که با نقوش برجسته زیبا و حکاکی‌های چشمگیر پر طاووس تزئین شده است.

به انتخاب سفر به ترکیه شک نکنید با آژانس آویسا تماس بگیرید و چند روز را در همین روز‌های زیبای پاییزی سفر کنید.

تور گرجستان و دیدن زیبایی‌های تفلیس


تور گرجستان با داشتن نقاط طبیعی و زیبای شهری یکی از زیبا‌ترین انتخاب ها برای سفر پاییز است. به لیست ارائه شده تور‌های مختلف بر روی وب سایت آژانس نگاهی بیاندازید و در مورد جاذبه‌های گردشگری گرجستان مفصل بخوانید و با برنامه‌ریزی سفر به سلیقه خودتان چند روز اقامتی دلچسب در گرجستان را تجربه کنید.
مشخصات هتل‌ها را بررسی کنید. توصیه می‌کنیم هتل چهار ستاره در تفلیس رزرو کنید این هتل‌ها هر روز صبحانه مفصل برای شما سرو می کنند و روز‌‌های سفرتان را با صبحانه‌های رنگارنگ گرجی شروع می‌کنید.
گرجستان به داشتن تنوع بی‌نظیر غذایی در دنیا زبانزد است انواع غذاهای خوش‌مزه با گوشت‌های طعم داده شده طبخ می‌کنند اینجا دقیقا بهشت علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی است. به رستوران‌های سنتی تفلیس در خیابان روستا‌ولی بروید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش طعم نوش جان کنید.
شرکت هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر هر هفته به گرجستان پرواز دارند تور‌ها نیز با همین پرواز‌ها و به همراه ترانسفر‌های فرودگاهی رفت و برگشت به شما پیشنهاد شده است.
برای خرید سوغاتی و پاساژگردی به تفلیس مال سری بزنید البته بهترین و نزدیک‌ترین مرکز خرید به میدان جمهوری گالریا تفلیس است که بسیار مدرن و شیک ساخته شده و انواع رستوران‌ها و پارک بازی بچه‌ها هم درونش وجود دارد.
با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و یکی از بهترین تور‌های پاییز را رزرو کنید.

تور تایلند و لذت بردن از سواحل زیبای دریای آندمان

این روزهای پاییزی بهترین زمان سفر به تایلند است. بانوک با معابد زیبا و شکوهمندش در گرند پلاس و انواع غذاهای خوش مزه تایلندی در انتظار شماست. تایلند به غذاهای خیابانی و هتل های خوب و ارزان معروف است.
در سفر به تایلند می‌توانید تور‌های تک مقصدی و یا چند مقصدی را انتخاب کنید در بانکوک اقامت کنید و پاتایا و پوکت را هم ببینید.
برای این سفر روی هتل‌های چهار و پنج ستاره فکر کنید این هتل‌ها امکانات خوبی دارند که از هر لحاظ سفر آرامش‌بخش و کاملی را برای شما می‌سازند. تمامی هتل‌هایی که از طرف آژانس آویسا پیشنهاد می‌شوند دارای صبحانه‌های تایلندی هستند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.
در خیابان‌های پر هیاهوی بانکوک بگردید و کافه‌های شبانه خوب را کشف کنید، برای پاساژ گردی به سنترال ورلد و سیام پاراگون بروید در کل بانکوک مرکز خرید بهتری نسبت به جزیره‌ها است و سعی کنید تمام خرید خود را همین جا انجام دهید.

تور های آژانس آویسا معمولا با پرواز‌های ماهان انجام می شوند و برنامه ریزی سفر به مدت ۷ شب و ۸ روز است؛ با آژانس آویسا تماس بگیرید و در مورد تور تایلند مشاوره دریافت و یکی از هیجان‌انگیز‌ترین سفر‌ها را تجربه کنید.