افزایش قیمت کارت گرافیک های GTX 1080/Ti در هجوم جدید!
1 min read

افزایش قیمت کارت گرافیک های GTX 1080/Ti در هجوم جدید!

پس از ورود کارت گرافیک های انویدیا GeForce RTX، کاربران مطمئن بودند که با این شرایط یا می توانند محصولات جدید را خریداری نمایند و یا قید فناوری های RTX را زده و به سراغ یک مدل ارزان تر، اما پرچمدار بروند. تا هفته گذشته، کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti در تمامی مدل ها از شرایط قیمتی مناسبی برخوردار بود، اما هجوم خریداران به این مدل مجددا باعث افزایش قیمت شده است. GeForce GTX 1080 Ti به عنوان یک پرچمدار، گزینه اصلی بسیاری از کاربران بوده و یکی از افزایش قیمت آن نیز تقاضای بیشتر در بازار بوده است؛ همانند زمانی که تب و تاب ماینینگ باعث شد تا هجوم به این محصولات افزایش یابد.

GeForce GTX 1080 و GeForce GTX 1080 Ti با افزایش قیمت نسبی در سراسر جهان مواجه شده اند که در کشورهایی نظیر آمریکا، این افزایش قیمت چشمگیر و برجسته تر است. قیمت GTX 1080 Ti در تابستان، برابر با 740 الی 800 یورو بود. اما در هفته های اخیر حتی به بالای 1000 یورو نیز رسیده است. از آنجایی که کاربران از پرچمداران فعلی انویدیا مطلع شده و برخی کارت گرافیک های GeForce GTX 1080 و GeForce GTX 1080 Ti را برای خرید انتخاب کرده اند، افزایش قیمت به طور صعودی روی داده است.

اگر خواهان خرید یکی از کارت گرافیک های GeForce GTX 1080 و GeForce GTX 1080 Ti هستید، پیشنهاد می کنیم که سریعتر اقدام به خرید نمایید چرا که این روند می تواند تا هفته های آتی نیز ادامه یابد، این در حالی است که انویدیا اعلام کرده است که تولید کارت گرافیک های GTX 1000 را قطع نکرده و این محصولات همچنان تولید خواهند شد.