بخش جدید سخت افزار با مشارکت شما: بازی هفته (Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands)

دوستان و همراهان سخت افزاری، به تازگی تصمیم به ایجاد یک بخش جدید در "مجله سخت افزار" گرفته ایم؛ همانند بخش "سخت افزار هفته"، بخش جدیدی را راه اندازی خواهیم کرد با عنوان "بازی هفته". از آنجایی که بسیاری از خوانندگان و کاربران مجموعه سخت افزار جزو گیمرها بوده و حتی در بین آنها گیمرهای حرفه ای نیز وجود دارد، تصمیم به تقویت بخش بازی در وب سایت گرفته و زین پس هر هفته یک بازی را معرفی خواهیم کرد.

اما همانند گذشته، شما کاربران و خوانندگان عزیز نیز بخشی از این پست را بر عهده خواهید داشت؛ می توانید تجربیات و نظرات خود در مورد بازی را با ما به اشتراک گذاشته و حتی برای هفته بعد، یک بازی را پیشنهاد دهید. ما نیز سعی می کنیم که بازی های انتخابی بر اساس معیارهای متفاوت بوده و سلیقه تمامی گیمرهای خوبمان را در نظر خواهیم گرفت. پس همانند گذشته، در این پست نیز ما را همراهی نمایید تا از تبادل نظرات شما بهره مند شویم.

بازی هفته: Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

در هفته نخست، به سراغ یک بازی بسیار جذاب با نام Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands یا (تام کلنسی: سرزمین‌های وحشی) رفته ایم؛ این بازی از نوع جهان بازی، سوم شخص، و در سبک تیراندازی تاکتیکی است. این بازی در 7 مارس سال 2017 راهی بازار شده و برای کنسول های نسل 8 و پلتفرم PC معرفی شد. ساخت این بازی با موتور پیشرفته AnvilNext 2.0 صورت گرفته و یک بازی چند و یا تک نفره است. حالت داستانی این بازی به حدی جذاب و وقت گیر است که به این زودی ها از پس اتمام آن بر نخواهید آمد.

صدا گذاری، دقت و کالیبراسیون اسلحه ها، انتخاب متنوع بین چندین دسته شامل سلاح کمری، مسلسل دستی، ماشین گان، اسنایپر و مسلسل اتوماتیک، به طور عجیبی دقیق و حرفه ای است! تقریبا تمامی تسلیهات، توسط نیروهای مسلح در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. و اما داستان پردازی خیره کننده این بازی؛ داستان پردازی بازی توسط " دومینیک باتلر" طراحی شده است. محیط کوهستانی این بازی با چرخه شبانه روزی (Time Lapse)، و حتی بارش باران و محیط های برفی، روند تکراری محیط را از شما دور خواهند کرد. داستان اصلی به شرح زیر است:

((این بازی در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ در بولیوی برگزار می‌شود. این کشور به‌طور فزاینده‌ای ناپایدار است زیرا سانت بلانکا، یک قاچاقچی مواد مخدر با نفوذ خود به دولت مکزیک سعی می‌کند که کشور را تبدیل به یک دولت مواد مخدر و تولیدکننده کوکائین کند. افزایش قدرت بلانکا به دولت ایالات متحده مربوط می‌شود، زیرا نفوذ سانتا بلانکا فراتر از بولیوی گسترش یافته‌است و آخرین حمله زمانی اتفاق می‌افتد که یک بمب در سفارت ایالات متحده در لاپاز منفجر می‌شود و نماینده آن کشور DEA Ricardo "Ricky Sandoval"، ربوده شده و توسط سانتا بلانکا کشته می‌شود در نتیجه ایالات متحده عملیات Kingslayer، عملیات مشترک بین سیا , DEA و JSOC را آغاز می‌کند ارتش ایالات متحده یک تیم از واحد عملیات ویژه به نام ارواح را برای نابودی کارتل و دستگیری سانتا بانوان و آزاد سازی دولت محلی انتخاب می‌کند. تیم گوست شامل رهبر شبح "Nomad"، تفنگدار تاکتیکی "Midas"، مهندس Sniper "Weaver" است.))

در درگیری های بازی، تنها با افراد کارتل Santa Blanca درگیر نخواهید بود؛ نیروهای نظامی UNIDAD FORCE نیز در مناطقی از این سرزمین دارای پایگاه های پیشرفته ای هستند. در بخش تجهیزات پروازی، می تواند هواپیماهای ملخی و سبک، هلیکوپترهای بدون مسلسل و یا همراه با Machine Gun، و در نهایت هلیکوپترهای بسیار پیشرفته ی Cobra را مورد استفاده قرار دهید که به موشک های هدایت شونده مجهز هستند. اما در این نبرد سنگین با کارتل و یک ارتش کثیف احتمالا تنها نیستید. نیروهای Rebel Force از طرفداران دولت مرکزی و بر ضد کارتل و ارتش فاسد حامی آنها، وارد عمل شده اند. این نیرو در ابتدا بسیار ضعیف است که با توجه به عملکرد شما در برخی ماموریت هایی که با رنگ (سبز) نمایش داده می شوند، به مرور قدرتمند تر شده و حضور آنها در جاده ها به همراه تجهیزات بهبود یافته خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به نیروهای پشتیبانی می توانید آنها را فراخوانده و یا از سیستم حمله خمپاره ای آنها استفاده نمائید.

نیروهای تحت امر شما، می توانند به وسیله دستوراتی در عملیات شما را پشتیبانی نمایند. حمله در شب می تواند به دلیل خواب بودن برخی نگهبان ها ساده تر شود. اما محیط گرافیکی و جذابیت آن را به کلی از دست خواهید داد. تجهیزات و سلاح ها، سیستم حمله و آرایش نیروهای تحت امر شما، همچنین توانایی های نیروهای پشتیبان شما، در طول بازی و با توجه به انتخاب ماموریت ها افزایش پیدا می کند. در نهایت راه درازی را برای نابودی کارتل های مواد مخدر در پیش دارید که تمام جذابیت آن به انتخاب های شما بستگی دارد. و در پایان، توصیه های ما به شما:

توصیه های ما به گیمرهایی که هنوز این بازی را انجام نداده اند:

1- تنها به فکر پایان دادن به ماموریت های اصلی نباشید؛ در طول بازی با انجام ماوریت هایی که با آیکون های سبز مشخص شده است، مهارت های خود و هم تیمی های خود را تقویت کنید، امکان حمل سلاح و ده ها گزینه دیگر در این بخش امکان بهبود خواهند داشت. پس بدون آنکه ماموریت های سبز را به پایان برسانید، بازی را به جلو نبرید چرا که مراحل بعد می تواند برای شما بسیار دشوار و عصبی کننده باشد!

2- در صورت عدم تقویت نیروهای Rebel Force، شانس برای پشتیبانی را از دست داده و سربازان Rebel Force مانند عروسک های مسخره توسط دشمن کشته می شوند!

3- تمام سعی خود را به کار گیرید که تا حد ممکن با نیروهای ویژه UNIDAD FORCE وارد درگیری نشوید چرا که با خبرکردن نیروهای پشتیبانی، نبرد به شدت سخت خواهد بود. می توانید آنها با به صورت مخفیانه از پای درآورده و یا ایستگاه بیسیم را هدف قرار دهید.

4- شدیدا توصیه می کنیم که حتی در صورت حمل یک مسلسل انفرادی، از گزینه صدا خفن کن نیز استفاده نمایید. با شلیک از این طریق بخش بزرگی از بازی را پیش خواهید برد.

5- بسیاری از سلاح های اسنایپر نیازمند به روزرسانی و بهبود هستند. در مراحل اولیه به ویژگی یک تک تیرانداز بسنده نکنید.

6- بعد از مراحل اولیه، در حین پرواز حواستان به موشک های رهگیری که از پایگاه های رادار شلیک می شود باشد. برای این منظور می تواند با مانور و کاهش ارتفاع آنها را گم کرده و یا به سمت رادارهای موشکی حمله کنید.

7- از قابلیت تیراندازی همزمان (کلید Q پس از شناسایی دشمن) در مواردی که می خواهید در خفا حمله کنید، استفاده کنید.

ویژگی

امتیاز از 10

گرافیک، محیط و شرایط آب و هوایی

7

هوش مصنوعی

بدون در نظر گرفتن برخی از باگ های معمول 6

داستان پردازی و گیم پلی

6.5

تنوع، کیفیت و واقع گرایی ویژگی های تجهیزات، مهمات، اسلحه ها

8.5

قابلیت شخصی سازی و هدایت بازی

9

استفاده از سخت افزار

5

برانگیختگی و انگیزه برای بازی

8.5

اینک نوبت به شما عزیزان رسیده است؛ در صورتی که بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands را انجام داده اید، از تجربیات خود با ما گفته و یا برای هفته بعد، یک بازی را پیشنهاد دهید.