تبلت گوگل اسلیت برای پیش فروش دردسترس قرار گرفت

شرکت گوگل در اوایل ماه اکتبر با برگزاری رویدادی از محصولات مختلفی رونمایی کرد که از جمله باید به گوشی های هوشمند سری پیکسل 3، صفحه نمایش هوشمند و برخی دیگر اشاره داشت. یکی از این محصولات کمپانی سیلیکون ولی، تبلت اسلیت بود. تبلتی که باید آن را رقیبی برای سرفیس پرو 6 و چند مدل تبلت هیبریدی دیگر دانست.

در حالی که انتظار می رفت گوگل از پیکسل بوک 2 رونمایی کند اما خبری از رونمایی آن نشد و در مقابل شاهد رونمایی پیکسل اسلیت بودیم. در حالی که انتظار می رفت مدتی قبل پیش فروش و عرضه این تبلت دردسترس قرار گیرد، اما گوگل به تازگی پیش فروش را آغاز کرده است.

تبلت اسلیت گوگل به سیستم عامل کروم این شرکت مجهز است و یک تبلت اندرویدی محسوب می شود. با قابلیت تبدیل به لپتاپ حتی می توان آن را یک کروم بوک نیز محسوب کرد. کروم با شباهتی که به اندروید داشته، باید آن را نسخه دسکتاپی اندروید به شمار آورد و افراد نیز به فروشگاه گوگل پلی نیز دسترسی دارند. با صفحه نمایش 12.3 اینچی پروضوح می توان تجربه کاربری باکیفیتی داشت و ساعت ها به استفاده از این دیوایس پرداخت.

مشتریان علاقمند به این تبلت می توانند با مراجعه به Best Buy یا Google Store پیش خرید این تبلت رده بالا کرومی گوگل را انجام دهند. تاریخ عرضه محصول جدید گوگل 22 نوامبر سال جاری خواهد بود و در پیکربندی مختلفی به فروش می رسد. البته Best Buy تاریخ عرضه را 22 نوامبر مشخص کرده و این در حالیست که Google Store به 29 نوامبر اشاره کرد.

نسخه پایه پیکسل اسلیت 599 دلار قیمت داشته و شامل پیکربندی چون پردازنده اینتل Celeron/حافظه رم 4 گیگابایتی/حافظه داخلی 32 گیگابایتی می شود. تاپ ترین نسخه با قیمت 1599 دلار عرضه خواهد شد و از حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و پردازنده Core i7 نسل هشتمی اینتل بهره می برد.

فروشگاه Best Buy نسخه های مختلفی از اسلیت را عرضه می کند که شامل پردازنده Core m3، Core i5 و Core i7 نسل هشتمی اینتل می شود.