دنباله سریال Breaking Bad با بازی آرون پاول ساخته می‌شود
1 min read

دنباله سریال Breaking Bad با بازی آرون پاول ساخته می‌شود

Breaking Bad را بدون شک می‌توان یکی از بهترین‌های تلویزیونی درام چند سال اخیر دانست. این سریال برای سال‌ها مرکز توجه ببیندگان قرار داشت و حالا طبق اظهارات نویسنده این اثر قرار است که بازگردد. Vince Gilligan خالق سریال برکینگ بد مشغول نوشتن فیلمنامه دنباله این سریال است. SlashFilm گزارش داده است که آرون پال، یکی از بازیگران اصلی فیلم (جسی پینکمن) در سریال جدید با همان شخصیت حضور خواهد داشت و داستان حول محور زندگی او خواهد بود. پیش از این مجله Albuquerque اعلام کرده بود که نام پروژه جدید وینس گیلیگان، Greenbriar است که به داستان تلاش یک مرد برای فرار از ربوده شدن و تلاش او برای آزادی است.

Breaking Bad یک سریال رکورد شکن در زمان خودش به حساب می‌آمد. فصل آخر این سریال در سال 2013 به اتمام رسید. فصل پنجم این سریال در حالی به پایان رسید که والتر وایت با بازی برایان کرانستون در آخرین صحنه از فیلم کشته شد. همین موضوع مانع از ساخت داستان‌ها و دنباله‌های بیشتری شد. هر چند که در آن زمانی تئوری‌های مبنی بر این به گوش می‌رسید که والتر وایت زنده است و امکان حضور او در دنباله‌ها و حتی فصل بعد سریال وجود دارد، اما این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد که باید با واقعیت مردن او کنار بیاییم. Better Call Saul اولین اسپین آفی بود که بعد از به اتمام رسیدن برکینگ بد، با بازی باب ادنکیرک (در نقش سال گودمن وکیل معروف سریال) ساخته شد و با پخش چهارمین فصل از این سریال ببیندگان زیادی را به خود جذب کرده است.

با تمامی این اوصاف هیچ جزئیات دیگری در خصوص سریال Greenbriar منتشر نشده است. از جمله آنکه هنوز معلوم نیست بازیگران اصلی دیگر این سریال چه کسانی خواهند بود. با این حال قطعاً حضور دوباره جسی پینکمن در سریالی که خالق آن وینس گیلیگان مشهور است، دلیل خوبی برای خوشحالی بسیاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: حضور آرون پال به عنوان بازیگر در فصل سوم سریال وست ورلد قطعی شد