رونمایی هوآوی از MateBook 13 جدید
1 min read

رونمایی هوآوی از MateBook 13 جدید

شرکت هوآوی طی رویدادی اختصاصی در چین از چند محصول جدید چون تبلت ام 5 و لپتاپ باریک MateBook 13 جدید رونمایی کرد. این نوت بوک همانطور که از نامش پیداست به صفحه نمایش 13 اینچی و قابلیت NFC مجهز است.

نمایشگر میت بوک 13 با توجه به اعلام هوآوی 13.3 اینچی از نوع لمسی است که وضوح 2160*1440پیکسلی را ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش به قاب نیز 88 درصد است و به نوعی باید آن را نسبتا بدون حاشیه دانست.

این لپتاپ در مقایسه با MateBoox X Pro وزن کمتری داشته و ضخامت آن نیز کمتر است. MateBoox X Pro لپتاپ رده بالا هوآوی بود که در ماه فوریه سال جاری معرفی شد و مدتی بعد نیز شاهد عرضه آن بودیم. وزن میت بوک 13 اینچی 1.28 کیلوگرم و باتری آن از نوع 42 واتیست. همچنین ضخامت این لپتاپ به 14 میلیمتر می رسد که در مقایسه با رقبا خود نوت بوکی باریک محسوب می شود.

هوآوی میت بوک 13 اینچی را در دو پیکربندی عرضه می کند. یکی از آنها به پردازنده کم مصرف Core i5-826U و گرافیک Intel UHD 620 مجهز است و دیگری از پردازنده Core-i5856U و گرافیک مستقل انویدیا MX150 بهره می برد. هر دو نسخه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی SSD عرضه خواهند شد.

با پشتیبانی از NFC، سنسور اثرانگشت در قسمت کلید پاور و برخی دیگر، میت بوک جدید هوآوی لپتاپی کاربردی و زیباست. به گفته هوآوی این محصول به سیستم خنک کننده Shark Fin 2.0 تجهیز شده که می تواند سیستم کولینگ بهتری ارائه دهد. در قسمت کناری لپتاپ دو پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون جای گرفته است.

اطلاعات بیشتری دردسترس قرار نگرفته و هوآوی این محصول را در رنگ نقره ای، خاکستری و رزطلایی عرضه خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت هوآوی سری بزنید.