چه کسی به عنوان ریاست هیئت مدیره جایگزین ایلان ماسک شد؟

تسلا بالاخره Robyn Denholm را به عنوان رئیس هیت مدیره جدید خود انتخاب کرد. همانطور که می دانید بر اساس توافق سرمایه گذاران و کمیسیون بورس آمریکا با تسلا قرار شد تا ایلان ماسک به مدت سه سال از ریاست هیئت مدیره تسلا کناره گیری کند و در واقع از این سمت محروم شد. در نتیجه تسلا باید فردی را برای جایگزین کردن با ایلان ماسک انتخاب می کرد. لازم به ذکر است که ایلان ماسک همچنان به عنوان مدیر عامل شرکت تسلا می تواند به فعال خود در این کمپانی ادامه دهد.

به گفته ی ماسک، رئیس هیئت مدیره ی جدید یعنی رابین دنهلم دارای تجربه ی زیادی در صنایع خودرو و خودروسازی است و در 4 سال گذشته عضو سودآور هیئت مدیره ی تسلا بوده است. در واقع رابین در تمام سال ها نقش زیادی در کمپانی داشته و فردی مهم و موثر در تسلا محسوب می شود. ماسک امیدوار است تا با رابین، همکاری های بیشتری داشته باشد و از جایگزینی رابین ابراز خوشحالی کرده است.

به طور کلی رابین دنهلم از سال 2014 عضو هیئت مدیره تسلا بوده و همچنین به عنوان مدیر مالی در Telstra فعالیت داشته است. او همچنین دارای تجربه ی قابل توجهی در سیلیکون ولی است و در جایگاه خوبی قرار دارد. از دیگر فعالیت او می توان به حضور در شرکت های Sun Microsystems و Juniper Networks اشاره کرد.