انتشار اطلاعات جدید از نوبیا رد مجیک 2

شرکت زد تی ای بزودی اسمارتفون گیمینگ نسل جدید نوبیا رد مجیک را رونمایی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و با ویژگی های بزرگی نیز همراست. یکی از آنها طراحی جذاب گیمینگ است که ZTE برای نوبیا رد مجیک 2 در نظر گرفته و تاکنون نیز جزئیات بسیاری دردسترس قرار گرفت.

حال نوبت به اطلاعات بیشتری پیرامون نوبیا رد مجیک 2 شرکت زد تی ای رسیده که نشان از پرچمدار بودن این گوشی هوشمند می باشد. نخست آن که پردازنده رد مجیک 2 از نوع اسنپدراگون 845 هشت هسته ای با تراشه گرافیکی آدرنو 630 است و در کنار آن حافظه رم 10 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در نسخه تاپ قرار می گیرد.

زد تی ای در نظر داشته گوشی هوشمند قدرتمند گیمینگی به نام رد مجیک 2 را معرفی کند که می توان آن را رقیب سرسخت دیگر اسمارتفون های گیمینگ به شمار آورد. پردازنده رد مجیک 2 در مقایسه با چیپ اصلی 70 درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید 9.0 پای در کنار رابط کاربری Red Magic OS تجربه خوبی را برای مشتریان رد مجیک 2 رقم می زند. گذشته از این موارد، نوبیا رد مجیک 2 به دکمه های لمسی در قسمت کناری آن تعبیه شده و تجربه گیم پلی واقعی 4D را رقم می زند. گذشته از آن کیفیت صوتی DTS 7.1 channel + 3D صدا شفاف و واقعی را به بازیکنان موبایل ارائه می دهد.

Red Magic 2 نوبیا در نسخه 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 561 دلار قیمت دارد و در 6 دسامبر سال جاری نیز روانه بازار هند می شود. جزئیات عرضه جهانی و دیگر بازارهای رد مجیک 2 توسط ZTE مشخص نشده و تنها باید منتظر ماند.

پیش بینی می شود بیشتر اطلاعات آشکار شده پیرامون این گوشی هوشمند گیمینگ با طراحی هیجان انگیز به حقیقت تبدیل شود.