نمایشگری فوق العاده از BenQ برای طراحان و گرافیست ها
1 min read

نمایشگری فوق العاده از BenQ برای طراحان و گرافیست ها

BenQ یک نمایشگر فوق العاده HD را در هفته ی پیش به بازار عرضه کرد که این نمایشگر از پنل IPS ده بیتی بهره می برد. نمایشگر PD2700U در واقع یک نمایشگر 27 اینچی است که تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد و برای کاربران حرفه ای و طراحان بهترین گزینه خواهد بود.

این مانیتور جدید BenQ از 100 درصد رنگ های sRGB بهره می برد در نتیجه تصاویری واقعی و زیبا را به ارمغان خواهد آورد و از طیف رنگی وسیعی پشتیبانی می کند. از سوی دیگر زمان پاسخ دهی این نمایشگر 5 میلی ثانیه بوده و نسبت کنتراست آن 1:1300 است. حداکثر روشنایی این نمایشگر 350 شمع در متر مربع است و از حالت های مختلف روشنایی برخوردار است که می توان به REC.709، sRGB، HDR/CAD/CAM، Animation، Low Blue Light، Dark Room و User اشاره کرد که کاملا قابل تنظیم هستند. در نمایشگر PD2700U اتصالاتی نظیر درگاه Displayport 1.4، HDMI 2.0 و چهار درگاه USB 3.0 قرار داده شده است.

دقت رنگ بالا و وضوح فوق العاده باعث شده تا این نمایشگر در زمینه کارهای طراحی، بسیار قدرتمند باشد و طراحان از استفاده از این نمایشگر جدید لذت خواهند برد. نمایشگر PD2700U با استفاده از فن آوری منحصر به فرد AQCOLOR و رزولوشن 4K UHD توانسته است تا دقت رنگ و وضوحی بالا را برای طراحان و گرافیست ها به ارمغان بیاورد. به طور کلی این نمایشگر تصاویری زنده و باور نکردنی را با طیف وسیع رنگ هایش به نمایش می گذارد و با قیمت 500 یورو به بازار عرضه شده است.