عرضه Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون گذشت
1 min read

عرضه Red Dead Redemption 2 از 17 میلیون گذشت

شرکت راکستار در 26 اکتبر سال جاری نسخه جدید سری بازیهای وسترن Red Dead Redemption را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرد. نسخه جدیدی که با استقبال بزرگی رو به رو شد و حتی توانست تحسین کارشناسان صنعت را جلب کند.

در حالی که چند هفته ای از انتشار Red Dead Redemption 2 برای دو کنسول بازی نسل هشتمی می گذرد، کمپانی Take-Two Interactive شرکت مادر راکستار میزان عرضه اولیه این بازی را بیش از 17 میلیون نسخه اعلام کرد.

شرکت راکستار پس از چندین سال نسخه جدید Red Dead Redemption 2 را سال 2017 معرفی کرد و شادی طرفداران را به دنبال داشت. باتوجه به Take-Two Interactive این میزان تنها تعداد عرضه بازیست و شامل فروش آن نمی شود بنابراین نباید بازیکنان این رقم را با میزان فروش اشتباه گیرند.

در حالی که انتظار می رفت این بازی برای پی سی نیز معرفی شود همانند نسخه پیشین راکستار به عدم داشتن برنامه برای نسخه پی سی اشاره کرد. البته شایعات مختلفی پیرامون پلتفرم پی سی Red Dead Redemption 2 منتشر شد و هیچ یک به تایید یا تکذیب راکستار نرسید. گفتنیست پیشتر یکی از عوامل این شرکت بیان داشت کمپانی هیچ برنامه ای برای نسخه کامپیوتر این بازی ندارد.

Red Dead Redemption 2 تقریبا 8 سال پس از عرضه نسخه پیشین که سال 2010 منتشر شد، عرضه شده است. این اختلاف زمانی طرفداران را بر آن داشت که راکستار فاصله بسیاری میان نسخه های مختلف بازیهای خود می گذارد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 باید منتظر ماند تا مشخص شود راکستار چه برنامه ای در سر دارد. انتظار داریم سال آینده این پلتفرم معرفی شده و بر میزان عرضه آن بیافزاید.

شایان ذکر است عناوین راکستار همیشه پر فروش هستند.