نسخه اول Crackdown برای ایکس باکس 360 رایگان شد

Crackdown اول 11 سال قبل برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد و حال شرکت مایکروسافت در اقدامی غیرمنتظره آن را برای کنسول ایکس باکس 360 رایگان کرد. این بازی با قابلیت بکوارد کامپتیبلیتی در کنسول ایکس باکس وان نیز قابل اجراست.

کمپانی ردموندی در XO18 مکزیک رویداد بزرگی برای طرفداران ایکس باکس برگزار می کند و در همین بین پیش از برگزاری رویداد بازیهای مختلفی را برای طرفداران و صاحبان کنسول ایکس باکس رایگان کرده است.

حال نوبت به Crackdown رسیده که اولین بار در سال 2007 روی ایکس باکس 360 منتشر شد. البته پیشتر مایکروسافت Crackdown را روی قابلیت backward compatibility ایکس باکس وان موجود کرد و در حال حاضر افراد می توانند به رایگان آن را برای کنسول ایکس باکس 360 تهیه کنند.

فیل اسپسنر مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت در توییتر خود وعده داد XO18 مکزیک این شرکت یک رویداد منحصربفرد خواهد بود. گذشته از آن Crackdown 3 نیز در حال توسعه است و فوریه 2019 برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

در سال 2014 مایکروسافت بازی Crackdown 3 را معرفی می کند اما دیگر اطلاعاتی از آن در اختیار نگذاشته و ابهامی برای طرفداران به وجود می آورد. در نهایت پس از چند سال طی E3 2018 ردموندی ها با نمایشی از بازی تایید کردند این عنوان کنسل نشده و سال 2019 منتشر می شود.

گفتنیست در XO18 نیز شاهد نمایشی از Crackdown 3 خواهیم بود و در کنار آن شرکت کنندگان نیز می توانند این بازی را از نزدیک تجربه کنند. Crackdown نخست یک بازی فانتزی و علمی/تخیلی محسوب می شد و با بخش چندنفره نیز همراه بود.

Crackdown 3 نیز پس از چند سال تاخیر در نهایت اوایل سال 2019 روی پلتفرم های موردبحث منتشر می شود. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت بازی مراجعه کنید.