سامسونگ از گلکسی J4 Core، دومین گوشی خود با اندروید Go رونمایی کرد
1 min read

سامسونگ از گلکسی J4 Core، دومین گوشی خود با اندروید Go رونمایی کرد

سامسونگ امروز از گوشی پرچمدار تاشوی جدید خود W2019 رونمایی کرد. اما این تنها محصولی نبود که این کمپانی در معرض نمایش عموم قرار داد.

Galaxy J2 Core اولین گوشی کمپانی سامسونگ با سیستم عامل اندروید گو بود که در ماه آگوست به طور رسمی رونمایی شد، اما این گوشی هنوز در بازارهای جهانی مانند ایالات متحده عرضه نشده است. با این حال، کره‌ای‌ها امروز از دومین گوشی Android Go آرام و بی سروصدا رونمایی کردند. به نظر می‌رسد که Galaxy J4 Core مشخصات نسبتاً بهتری در مقایسه با گلکسی جی2 کور دارد.

از آنجاییکه در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نمی‌توان آنطور که باید تعریف کرد، شاید سیستم عامل اندروید Go این گوشی برجسته‌ترین آن به حساب آید. همانطور که در جریان هستید نسخه جدید سیستم عامل‌ها، مانند اندروید اریو و پای گوشی‌ها نیاز به سخت‌افزار قوی دارند تا به صورت روان و سبک اجرا شوند، از همین رو مهندسین گوگل Android Go را برای گوشی‌های اقتصادی‌تر با سخت‌افزار ضیف‌تر عرضه کردند، تا کاربرانی که بودجه کمتری برای خرید گوشی هزینه می‌کنند هم بتوانند از جدیدترین نسخه‌های سیستم عامل بهره ببرند.

Galaxy J4 Core با اندروید 8.1 اوریو (نسخه Go) عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش 6 اینچی این گوشی درارای رزولوشن 720p خواهد بود. پردازنده چهارهسته‌ای این گوشی دارای فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که با 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل افزایش (تا 512 گیگابایت) همراه خواهد شد. دوربین گلکسی J4 Core فوق العاده نیست، اما ناامیدتان هم نخواهد کرد. دوربین عقب آن 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. ظرفیت باتری آن هم 3300 میلی‌آمپرساعت می‌باشد.

سامسونگ هنوز در خصوص قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده است و مشخص نیست که این گوشی چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با این وجود و براساس مشخصاتی که Galaxy J4 Core دارد، انتظار نمی‌رود که قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شود.