درز تصویری جدید از Q9 ال جی
1 min read

درز تصویری جدید از Q9 ال جی

شرکت ال جی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند شناخته می شود که هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را معرفی و عرضه می کند. در سال جاری گذشته از چند میان رده، شاهد معرفی پرچمداران قابل توجهی نظیر G7 و V40 بودیم که هر یک از طراحی جذاب و مشخصات بزرگ برخوردار بودند.

ال جی اگرچه در طراحی و توسعه اسمارتفون تاکنون موفق بوده اما نتوانسته به فروش قابل توجهی دست پیدا کند. اما این بدان معنا نیست که محصولات شرکت کره ای دیگر به تولید نمی رسند و کره ای ها برنامه ای برای ادامه فعالیت ندارند.

باتوجه به آخرین گزارش ها از کره، به تازگی تصویر پنل جلو Q9 گوشی هوشمند میان رده ال جی منتشر شد که شباهت نزدیکی به G7 Fit اخیرا معرفی شده دارد. جی 7 فیت پرچمدار اقتصادی ال جی است که در هفته های قبل شرکت کره ای آن را معرفی کرد.

با افشا تصویر Q9 در کنار مشخصات اخیرا لو رفته آن، باید انتظار داشت ال جی در آینده نزدیک این گوشی هوشمند را معرفی کند. در تصویر به جز صفحه نمایش ناچ و چند کلید فیزیکی در قسمت حاشیه، نمی توان اطلاعات دیگری بدست آورد.

از مشخصات کلیدی Q9 باید به صفحه نمایش 6.1 اینچی با نسبت تصویر 19:9، سنسور اثرانگشت در قسمت عقب، حافظه رم 4 گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 660، حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی و چندی دیگر اشاره کرد. تصویر تازه انتشاریافته توسط وب سایت MySmartPrice لو رفته و برای کسب اطلاعات تکمیلی Q9 ال جی مدت زمان بیشتری را به انتظار نشست.

ال جی در نظر داشته تعداد اسمارتفون های میان رده خود را افزایش دهد و سود کافی از این بخش بدست آورد. انتظار داریم در آینده نزدیک Q9 توسط ال جی رونمایی و عرضه شود.