تماشا کنید: تریلر و اطلاعات جدید از بازی Battlefield V
1 min read

تماشا کنید: تریلر و اطلاعات جدید از بازی Battlefield V

کمپانی الکترونیک آرتز روز گذشته ویدئوی جدید از بازی بتلفیلد 5 که شامل اطلاعات جدید در خصوص بخش های مختلف بازی از جمله حالت بتل رویال آن می باشد. این سبک بازی در بتلفیلد به طور رسمی Firestorm نام گرفته است که در آن 16 تیم متشکل از 4 بازیکن برای بقا با یکدیگر رقابت خواهند کرد. به گفته DICE این بازی "بزرگترین نقشه تاریخ بتلفیلد" را دارا می باشد. این نقشه حالت سندباکس بازی در محیطی بزرگ است که دارای ساختمان های قابل انهدام، سلاح و وسائل نقلیه است. بازی های پرطرفداری مانند فورت نایت و PUBG دارای حالت بازی انفرادی و 2 نفره نیز هستند، اما اطلاعاتی در این زمینه در مورد این بازی منتشر نشده است.

تریلر جدید بازی به دیگر ویژگی های بازی چند نفره بتلفید 5 نیز اشاره کرده است. هشت حالت بازی متفاوت وجود خواهد داشت که یک حالت از بازی در طول یکی از بزرگترین نبردهای تانکی تاریخ در آفریقای شمالی اتفاق افتاده است. این تریلر همچنین به نقاط دیگری مانند روتردام، نروژ و فرانسه هم گذری می کند.

در نهایت این تریلر اشاره کوتاهی به دیگر برنامه هایی که دایس برای انتشار این بازی در نظر گرفته، دارد. توسعه دهندگان بازی Battlefield V در حال حاضر مشغول کار بر روی داستان بخش تک نفره بازی، با نام The Last Tiger هستند، علاوه براین همه خریداران بازی می توانند به طور رایگان از محتوای بعدی که دایس آنها را Tides of War می نامد، استفاده کنند. اولین DLC این بازی The Fall of Europe نام خواهد گرفت، که در فرانسه اتفاق می افتد و شامل جریان ثابتی از اتفاقات و ماموریت های روزانه و هفتگی خواهد بود. بخش دوم آن در اوایل سال 2019 عرضه خواهد شد و از مکان جدید از یونان رونمایی خواهد کرد.

هفته گذشته دایس اعلام کرد که زمان عرضه بازی را مدتی به تأخیر انداخته و بتلفیلد 5 در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) عرضه خواهد کرد. البته نسخه بتای این بازی از تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) و برای کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده اند از 4 سپتامبر در دسترس خواهد بود.