اندروید Pie بتا با رابط کاربری One UI پنج روز دیگر برای پرچمداران سامسونگ عرضه می‌شود
1 min read

اندروید Pie بتا با رابط کاربری One UI پنج روز دیگر برای پرچمداران سامسونگ عرضه می‌شود

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان که هفته گذشته برگزار شد، اعلام کرد که آپدیت نرم‌افزاری اندروید پای برای پرچمدران سال 2018 همراه با رابط کاربرای One UI که شامل بازطراحی پوسته و ساده‌سازی تجربه کاربری گوشی خواهد شد، عرضه می‌شود. این کمپانی اعلام کرد که اولین نسخه اندروید پای بیتا با One UI برای گوشی‌های گلکسی S9، گلکسی S9+ و نوت 9 تا آخر ماه نوامبر عرضه خواهد شد. اگر این زمانبندی برای شما بیش از اندازه مبهم است، خوشبختانه منابع آلمانی کار را راحت‌تر کرده‌اند.

یک نشریه آلمانی امروز زمان دقیق دریافت اندروید نسخه بتا پای با One UI در پرچمداران سامسونگ اعلام کرده است. 15 نوامبر(24 آبان ماه) زمانی است که قرار است کاربران آلمانی صاحب گوشی گلکسی اس9، اس9 پلاس و نوت 9 آپدیت نرم‌افزاری جدید را دریافت کنند و از آنجاییکه برنامه عرضه نسخه بتا در آمریکا و کره جنوبی نیز وجود دارد، ممکن است تاریخ دریافت آپدیت نرم‌افزاری در این کشورها کمی متفاوت باشد.

با این حال از آنجاییکه سامسونگ در زمینه ارائه آپدیت‌های خود چندان خوش قول عمل نمی‌کند، بهتر است که جانب احتیاط را در نظر بگیرید. در هر حال اگر شما از کاربران این سه گوشی پرچمدار سال 2018 هستید، به زودی رابط کاربری جدید سامسونگ، One UI را با آخرین نسخه از اندروید بر روی گوشی خود تجربه خواهید کرد. اما اگر یکی از پرچمداران سال 2017 را در اختیار دارید، نیاز نیست که ناراحت باشید. پیش‌تر اعلام شده بود که گلکسی S8، S8+ و گلکسی نوت 8 رابط کاربری جدید سامسونگ را دریافت نخواهند کرد، اما ظاهراً مهندسین نرم‌افزار این کمپانی در حال توسعه رابط کاربری One UI برای گوشی‌های پرچمدار سال 2017 نیز هستند. هر چند که احتمالاً عرضه آن به بعد از ژانویه سال 2019 موکول خواهد شد، با این حال این خبر خوبی برای کسانی است که گوشی‌های بالارده سامسونگ در سال 2017 را خریداری کرده‌اند.