Crackdown 3 با عنوان جدید در XO18 
1 min read

Crackdown 3 با عنوان جدید در XO18 

شرکت مایکروسافت بازی Crackdown 3 را در سال 2014 معرفی کرد و انتظار داشتیم مدتی پس از آن عرضه این بازی روی پلتفرم های مقصد صورت گیرد. اما تا سال 2018 هیچ اخبار یا نمایشی درباره آن منتشر نشد.

در نهایت E3 2018 ردموندی ها طی کنفرانس خود نمایش جدیدی ارائه دادند و اعلام کردند Crackdown 3 کنسل نشده و بلکه در سال 2019 روی پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

ساخت Crackdown 3 توسط استودیو Sumo Digital در حال انجام است و تیم این استودیو ساخت آن را از سال ها قبل آغاز کردند. در حالی که پیشتر مایکروسافت اعلام کرد در XO18 نمایشی از Crackdown 3 دارد، در این بین به نظر می رسد بازی موردبحث با عنوان جدیدی همراست.

مایکروسافت قصد داشته نام جدیدی را برای Crackdown 3 تاخیر خورده در نظر گیرد تا به عنوان یک بازی کامل سال 2019 منتشر شود. باتوجه به Reddit و افشا سازی یکی از کاربران آن به نام Prince_Perseus، در صفحه ایکس باکس ایتالیا بازی مورد اشاره را با نام Crackdown 3: New Providence ذکر کرده است.

به نظر رسیده تاخیر طولانی مدت این بازی موجب شد تا مایکروسافت تغییراتی ایجاد کرده و این شامل عنوان آن نیز می شود. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا درموندی ها این خبر را تایید کرد و بازی Crackdown 3 را با نام Crackdown 3: New Providence در رویداد XO18 معرفی کنند. این رویداد تنها به ایکس باکس اختصاص داشته و شامل پلتفرم های دیگری به جز پی سی نمی شود.

مایکروسافت وعده های بزرگی برای این رویداد داده و انتظار می رود شاهد معرفی عناوین جدید و نمایشی از بازیهای پیشین باشیم. Crackdown 3 یکی از بازیهای حاضر است و گذشته از آن باید بیان کرد XO18 در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.