شخصی سازی مبارزات در Assassin’s Creed Odyssey به بازیکنان اجازه می دهد تا سبک خود را ایجاد نمایند
1 min read

شخصی سازی مبارزات در Assassin’s Creed Odyssey به بازیکنان اجازه می دهد تا سبک خود را ایجاد نمایند

بزرگترین هدف یوبی سافت در توسعه بازی Assassin’s Creed Odyssey تبدیل این بازی به یک عنوان نقش آفرینی کامل است ، هدفی که این شرکت به تدریج در حال حرکت به سمت آن است به طوری که در نسخه سال گذشته این سری می توان آن را مشاهده کرد و به نظر می رسد که امسال این هدف به اوج خود خواهد رسید . توسعه دهندگان بازی های نقش آفرینی معمولا علاقه مند به قرار دادن مجموعه متنوعی از انتخاب ها در زمینه های مختلف بازی از جمله روایت داستان و حتی مبارزات بازی هستند . در واقع این چیزی است که چهارچوب اصلی بازی را می سازد . به تازگی کارگردان خلاق این بازی Jonathan Dumont اعلام کرده است که شخصی سازی مبارزات در بازی Assassin’s Creed Odyssey یک اقدام آگاهانه بوده است زیرا تیم توسعه دهنده بازی می خواستند بازیکنان با سبکی که با آن راحت تر هستند مبازره کنند .

دمونت در مصاحبه ای با GameSpot می گوید : ما در بازی یک سیستم مبارزات پایه ای داریم و سپس همه چیز هایی که در بالا قرار داده شده است برای کمک به بازیکنان برای مقابله با دشمنان است . ما می خواستیم بازیکنان نیز حق انتخاب داشته باشند بنابراین تلاش کردیم تا آزادی را در هسته هر چیزی که اضافه کردیم داشته باشیم . اما در این مورد ، با ایجاد سبک و کلاس بازیکنان می خواستیم مهارت ها را ترکیب و مطابقت دهیم تا بازیکنان بتوانند کار هایی که می خواهند در بازی انجام دهند را انتخاب و در بازی به کار گیرند . تیم توسعه دهنده بازی به جای ایجاد روش خاصی برای تجربه بازی ، با دید سفارشی سازی به این قضیه نگاه کرد . بازیکنان می توانند امتیاز کسب کرده را در هر بخشی که علاقه مند هستند استفاده نمایند و این روشی است که بازیکنان برای ایجاد سبک بازی خود به آن نیاز دارند . سری Assassin’s Creed در حال حاضر تقریبا 10 ساله شده است و ما اشکال مختلف آن را تجربه کرده ایم . برخی از بازیکنان علاقه مند به بازی مخفی کاری هستند و در مقابل نیز برخی از بازیکنان روش مبازره مستقیم را دوست دارند . در بازی Odyssey بازیکنان می توانند روشی که علاقه مند به آن هستند را در بازی به کار گیرند و بازی این اجازه را به آن ها می دهد .

به نظر می رسد یوبی سافت در بازی Odyssey با توجه مساوی به سبک های مختلف مبارزه از جمله مخفی کاری ، مبارزات مستقیم ، مبارزات از راه دور ، مبارزه با سلاح های مختلف بازی و … بازی هیجان انگیزی را توسعه داده است . علاوه بر این ها اکتشافات دریایی و مکانیزم مبارزات همگی خبر از یک عنوان با گیم پلی متفاوت در این سری را می دهند . شایان ذکر است که بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر ( 13 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد .