هزینه اقامت در اولین هتل زیر آب جهان چقدر است؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توان یک شب را در زیر آب سپری کرد؟ در حال حاضر به نظر می‌رسد که فقط یک راه وجود دارد و آن اقامت در اولین هتلی است که در زیر اقیانوس هند ساخته شده است. برای این منظور به باید جزیره شخصی Conrad Maldives Rangali Island در مالدیو سفر کرده و برای اقامت در هتل آن یک مبلغ بسیار بسیار بالایی بپردازید.

50 هزار دلار ناقابل برای یک شب

اولین هتل زیر آب جهانهزینه اقامت در اولین هتل ویلای ساخته شده در زیر آب شبی 50000 دلار است. اما مهمان‌ها در ازای پرداخت این مبلغ بسیار زیاد از امکانات خوبی بهره خواهند برد. دو سطح ویلا برای اقامت در این هتل وجود دارد که می‌تواند پذیرای مهمان تا سقف 9 نفر باشند که برای هر کدام از آنها به صورت شخصی امکانات فراهم خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به قایق‌های سرعتی و هواپیمای آب‌نشین اشاره کرد. در این هتل، آشپز، پیشخدمت و سرویس‌دهی و خدمات به صورت 24 ساعته در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

اولین هتل زیر آب جهان

آنچه که این هتل را از نمونه‌های روی زمین، متمایز می‌کند، وجود تخت‌های بزرگ، اتاق نشیمن و سرویس‌های بهداشتی‌ای است که همگی در ساختار شیشه‌ای در عمق 5 متری از آب ساخته شده‌اند. اولین هتل زیرآب جهان تقریباً در هر منطقه‌ای نمای 180 درجه از زندگی دریایی را در به مهمان‌های خود هدیه می‌دهد.اولین هتل زیر آب جهان

طبقه پایین این هتل درست مانند رستوران ساحلی آن که Ithaa نام دارد، در زمین و در کشور سنگاپور ساخته شده است. سازه این بنا از آلکریلیک ساخته شده و سپس توسط یک کشتی مخصوص بدون آنکه آسیبی به جزیره وارد شود، به پایین بنا منتقل شده است. در نهایت این بنا توسط پایه‌های بتونی به کف دریا متصل شده تا موج‌های بلند و جزومد آسیبی به آن وارد نکند.

در حال حاضر رفت‌وآمد در این هتل جریان دارد و اقامت در آن امکان‌پذیر است. این هتل حالا The Muraka نام گرفته است. در زبان مردم بومی مالدیو این نام به معنی مرجان می‌باشد.