گوشی تاشوی سامسونگ حداقل در یک میلیون نسخه تولید خواهد شد
1 min read

گوشی تاشوی سامسونگ حداقل در یک میلیون نسخه تولید خواهد شد

سامسونگ هفته گذشته در کنفرانس توسعه‌دهندگان برای اولین از گوشی تاشوی خود رونمایی کرد و آن را در معرض دید عموم قرار داد. در این مراسم معاون ارشد بخش بازاریابی سامسونگ، جاستین دنیسون اعلام کرد که اولین گوشی تاشوی انعطاف‌پذیر این شرکت در ماه‌های پیش‌رو به تولید انبوه خواهد رسید. مدیر بخش موبایل سامسونگ، D J Koh در طول کنفرانس اعلام کرد که حداقل یک میلیون از این گوشی تولید خواهد شد و اگر استقبال کاربران از آن خوب باشد، سامسونگ بیشتر تولید خواهد کرد.

Koh پیش‌بینی کرد که گوشی‌های انعطاف‌پذیر جایگزین گوشی‌های تختی که امروز بخش اعظم بازار را تشکیل داده‌اند را نمی‌گیرند، اما کاری که توسط سامسونگ در حال انجام است می‌تواند آینده گوشی‌های هوشمند را با صفحه‌نمایش‌های قابل انعطاف تحت تأثیر خود قرار دهد. او اعلام کرده است که این کمپانی اولین گوشی‌ هوشمند تاشوی خود را در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. Koh البته اعلام کرده که سامسونگ اولین کمپانی‌ای نخواهد بود که گوشی‌های تاشو را روانه بازار می‌کند. چرا که Royole کمپانی کوچک آمریکایی روز 31 اکتبر از FlexPai رونمایی کرده است. این دستگاه از یک تبلت 7.8 اینچی به گوشی 4 اینچی تبدیل می‌شود، مشخصات آن کاملاً به روز است و در سه قیمت؛ 1290، 1435 و 1865 دلار بسته به مدل آن عرضه خواهد شد. تا اینجای کار، FlexPai تنها در بازار چین پیش‌فروش می‌شود و از ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اما دی جی کوه قصد تقدیر از گوشی تاشوی FlexPai را نداشت. او گفت برخلاف کمپانی کوچکی که این دستگاه را تولید کرده است، سامسونگ تلاش کرده است تا تجربه کاربری بهتری را برای کاربران در گوشی تاشوی خود به ارمغان بیاورد.

تفاوت گوشی تاشوی سامسونگ تجربه کاربری بهینه‌، باتری بهتر و وزن کمتر بهره خواهید بود. ما دو ماه پیش ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل را ملاقات کردیم و نیرویی را مشغول کار بر روی رابط کاربری جدید کردیم، نمونه اولیه آن توسط توزیع‌کننده آماده شده است و قبل از معرفی گوشی تجربه کاربری بهینه‌ای خواهیم ساخت.