DJI به دنبال معرفی محصول جدید در 28 نوامبر
1 min read

DJI به دنبال معرفی محصول جدید در 28 نوامبر

شرکت DJI یکی از برندهای مطرح تولیدکننده پهپاد مستقر در چین است. این کمپانی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می کند و به تازگی دعوتنامه ای را برای برگزاری رویدادی در 28 نوامبر ارسال کرده است.

مشخص نیست دی جی ای می خواهد چگونه محصولی را معرفی کند و انتظار می رود با یک محصول منحصربفردی رو به رو شویم. رویداد 28 نوامبر دی جی آی در نیویورک برگزار می شود و بیشتر کمپانی‌ها برای معرفی محصولی خاص رویداد خود را در نیویورک برگزار می کنند.

پیشتر نیز اپل با برگزاری رویدادی در نیویورک نسل جدید مک بوک ایر و چند دستگاه دیگر را معرفی کرد. DJI نیز احتمالا برنامه بزرگی برای این رویداد داشته و دقیقا مشخص نیست با چگونه محصولی رو به رو هستیم.

وب سایت Pocket-lint نیز دعوتنامه را دریافت کرده و این خبر را رسما اعلام نمود. رسانه های دیگر نیز دعوتنامه را دریافت کردند و پوکت لینت نیز یکی از آنهاست. در این دعوتنامه جمله زیرا زندگی بزرگ است یا Because Life is Big به چشم می خورد و این احتمالا بدان معناست، دوربین زاویه عریضی در محصول جدید به کار گرفته می شود.

به نظر رسیده دی جی آی می خواهد سری پهپادهای Phantom Pro را بروزرسانی کند. پهپادهایی که ابعاد کامپکتی داشته و از عملکرد حرفه ای در فیلمبرداری برخوردار هستند. سال گذشته Phantom Pro با قیمت 1589 پوند عرضه شد و احتمالا محصول جدید قیمتی بیش از 1500 پوندی داشته و با توجه به افزوده شدن ویژگی های جدید باید انتظار بیشتری داشت.

در تصویر دعوتنامه تنها می توان به دوربین زاویه باز اشاره کرد و جزئیات بیشتری مشخص نیست. شاید باید شاهد معرفی یک Osmo جدید باشیم و خبری از پهپاد جدید نباشد. پیشتر در fcc دستگاهی به نام Osmo Pocket وایرلس به ثبت رسید که یک مدل Osmo با قابلیت ارتباط بی سیم محسوب می شد. در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود این تولیدکننده حرفه ای پهپاد در رویداد نیویورک چه برنامه ای در سر دارد.

این احتمال وجود داشته dji محصول خاصی را معرفی کند، محصولی که فراتر از یک پهپاد و برخی دیگر است.